afselm

۴۴ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

موانع و عوامل جذب سرمایه گذاری خارجی 24ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 24

این مقاله موانع و راهکارها را بررسی می کند

جریان سرمایه گذاری خارجی در کشورهای توسعه نیافته

چکیده

اغلب کشور های در حال توسعه برای رونق دهی به اوضاع اقتصادی، ایجاد اشتغال و دستیابی به رشدو توسعه اقتصادی پایدار با مشکل کمبود منابع سرمایه گذاری روبرو هستند. کمبود در آمد های ارزی ناشی از صادرات و نرخ ناعادلانه مبادله که اغلب به زیان صادر کنندگان کالاها و مواد اولیه خام در حال تغییر است و انبوه جمعیت و مصرف به نسبت بالااز عواملی است که منابع پس انداز قابل تبدیل به سرمایه گذاریهای مولد در این گونه کشور ها را بشدت محدود می سازد .جبران عقب ماندگی و دستیابی به توسعه پایدار، نیازمند سرمایه گذاری برای بهره جویی از مزیتهای نسبی و تواناییهای بالقوه اقتصادی است. در فرآیند جهانی شدن، سرمایه نیز با سهولت قابل نقل و انتقال است.اما سرمایه گذاران به دنبال کسب سود بیشتر و مکانی امن برای سرمایه گذاری هستند . با اشباع سرمایه گذاری در کشور های پیشرفته صنعتی، نرخ بازده سرمایه گذاری در این کشورها رو به نزول می‌رود و سرمایه گذاران همواره در صدد بهره جویی از فرصتهای با بازده بیشتر هستند .چنانچه امنیت سرمایه گذاری در کشور های در حال توسعه و اقتصادهای در حال گذار تضمین شده و بستر قانونی لازم فراهم شود، سرمایه گذاران بین المللی میل و رغبت بیشتری برای حضوردراین گونه بازارها خواهند داشت. این امر به کشور های میزبان نیز فرصت بهره گیری از مزیتهای نسبی، رشد اقتصادی، اشتغال زایی و دستیابی به دانش و فناوری روز برای تولید کالاهای رقابتی در عرصه بین‌المللی را می دهد.بنابراین، تسریع در ورود سرمایه گذاری های خارجی، منافع متقابلی را برای کشور های میزبان و سرمایه‌گذاران بین‌المللی بدنبال خواهد داشت.در این مقاله، سرمایه گذاری خارجی و منافع و تهدیدات بالقوه پیرامون آن مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین، انگیزه های لازم برای سرمایه گذاری خارجی، دلایل مخالفان و طرفداران سرمایه گذاری خارجی، موانع سرمایه گذاری خارجی تشریح شده و درپایان راهکارهای جذب سرمایه گذاری خارجی ارائه می شود.مقاله حاضر از نوع توصیفی است و ابزار جمع آوری اطلاعات آن به روش کتابخانه ای است. نتایج حاصل از این تحقیق می تواند مورد استفاده سیاست گذاران مالی واقتصادی، تصمیم گیرندگان بازار سرمایه، سرمایه گذاران داخلی و مدیران شرکتها قرار گیرد.

مقدمه کمبود سرمایه در مباحث اقتصادی به عنوان یکی از مهمترین عوامل توسعه نیافتگی مطرح شده است. به عبارت دیگر، رشد و توسعه اقتصادی بدون انباشت سرمایه امکان پذیر نخواهد بود؛ به گونه ای که بسیاری از متفکران دلیل توسعه نیافتگی بسیاری از کشورها را کمبود در آمد و پس انداز و در نتیجه سرمایه گذاری نا کافی می دانند.سرمایه می تواند بخش تولید را تحرک ببخشد و باافزایش تولید، موجب رشد تجارت، بهبود سطح زندگی مردم و رشدو توسعه اقتصادی شود . فقدان سرمایه یکی از علل اصلی گرفتار آمدن بسیاری از کشورها در دورباطل فقر و توسعه نیافتگی شناخته شده است و علاوه بر آنکه بیکاری گسترده را بدنبال دارد، موجب عقب ماندگی سطح تولید مالی می شود ودر مرحله بعد به فقر اقتصادی می انجامد . در مباحث مربوط به توسعه اقتصادی، راه حل اصلی فائق آمدن بر مشکل کمبود سرمایه و خروج از دور باطل فقرو توسعه نیافتگی، استفاده کشور های در حال توسعه از سرمایه های انباشته شده در کشور های توسعه یافته عنوان شده است .به عبارت دیگر،آنچه استفاده از سرمایه گذاری خارجی را بویژه برای کشور های در حال توسعه ضروری می سازد، وجود شکاف میان پس انداز و سرمایه گذاری در این کشور هاست که از یک سو به دلیل ناکافی بودن پس انداز ملی واز سوی دیگر، براثر توسعه نیافتگی بازارهای مالی در کشور‌های مزبور، پدیده عام کمبود سرمایه و گرایش به جذب سرمایه گذاری خارجی را شکل گرفته است.سرمایه گذاری خارجی معمولادردو قالب سرمایه گذاری خارجی درسبدمالی(foreign portfolio investment)=(FPI) وسرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI=foreign direct investment) صورت می گیرد.

انواع سرمایه گذاری خارجیسرمایه گذاری خارجی به تحصیل دارایی شرکتها، موسسات وافرادکشورهای خارجی تعبیر می شود. سرمایه گذاری خارجی به دو صورت قابل تفکیک است: سرمایه گذاری مستقیم که کشور یا سرمایه گذار خارجی مستقیما و یا با مشارکت سرمایه گذاران داخلی مبادرت به سرمایه گذاری می کند(FDI) و سرمایه گذاری غیر مستقیم که معمولا از طریق خرید سهام واوراق قرضه در بورس توسط سرمایه گذاران خارجی صورت می گیرد.(FPI)صندوق بین المللی پول، سرمایه گذاری مستقیم خارجی رادر شرکتهایی موثر می داند که به نحو موثری توسط افراد یا موسسات خارجی کنترل می شوند . شکل عمومی این سرمایه گذاری عبارت است از سرمایه گذاری در شعبه ها و واحد های تابعه شرکتهای فراملیتی.تعیین اینکه یک شرکت توسط خارجیان بطور موثری کنترل می شود یا نه،کار چندان ساده ای نیست. از این لحاظ، ضوابطی برای این منظور در نظر گرفته می شود که عبارتنداز:- مالکیت 50درصد یا بیشتر از سهامی که حق رای دارد توسط خارجیان.- مالکیت 25 درصد یا بیشتر سهام توسط یک فرد یا بنگاه خارجی.- حضور گروه های خاص خارجی در هیئت مدیره.سرمایه گذاری مستقیم می تواند به صورت سرمایه گذاری جدید، سرمایه گذاری مجددازدرآمدها و یاوام از یک شرکت مادر یا شرکت تحت کنترل آن باشد. سرمایه گذاری مستقیم را می توان به کمک این ضابطه که برای کسب منافع پایدارونیز قدرت لازم در مدیریت بنگاه صورت می‌گیرد، از سرمایه گذاری غیر مستقیم باز شناخت.اما خصوصیت بارز این سرمایه‌گذاریها آن است که این سرمایه گذاریهای خارجی صرفا یک سرمایه گذاری نیست، بلکه انتقال تکنولوژی، تجربیات و مهارتهای مربوط به مدیریت و بازاریابی و حضور در بازارهای جهانی را نیز می تواند به همراه داشته باشد که ممکن است اهمیت آن برای کشور پذیرای سرمایه‌گذاری مهمتر از ورود سرمایه صرف باشد .در سرمایه گذاری مستقیم، کشور یا شرکت سرمایه گذار مسئولیت امور مالی شرکت تولیدی و یا تجاری رادر کشور سرمایه پذیر بر عهده دارد واداره و کنترل شرکت جزء وظایف شرکت سرمایه گذار محسوب می شود .سرمایه گذاری در سبد مالی(غیر مستقیم) تمام سرمایه گذاریهای یک شخصیت حقیقی یا حقوقی مقیم در یک کشور در اوراق بهادار یک بنگاه مقیم در کشور دیگر را در بر می گیرد. هدف از این نوع سرمایه گذاری تحصیل حداکثر سود از طریق تخصیص بهینه سرمایه در یک پرتفوی بین المللی است. سرمایه گذار در جهت نیل به این هدف با خرید اوراق قرضه و سهام شرکتها در معاملات بورس و حتی سپرده گذاری بلند مدت در بانکهای دیگر کشورها، اقدام به تخصیص بهینه ثروتش می کند تا بدین ترتیب، ریسک سرمایه گذاری ثروتش را کاهش دهد و درآمد زیادتری بدست آورد. در این نوع از سرمایه گذاری خارجی، بر خلاف سرمایه گذاری مستقیم خارجی، سرمایه گذار در اداره واحد تولیدی نقش مستقیم نداشته و مسئولیت مالی نیز متوجه وی نیست.









سایر محصولات :
موانع و عوامل جذب سرمایه گذاری خارجی 24ص

موانع و...

موانع تکوین دولت مدرن و توسعه اقتصادی در ایران 20ص

موانع تکوین دولت مدرن...

موانع توسعه بهره وری درایران

موانع توسعه بهره وری درایران...

موانع اتحاد و انسجام اسلامی

موانع اتحاد و انسجام اسلامی...

موازنه واکنش شیمیایی به روش وارسی

موازنه واکنش شیمیایی به روش وارسی...

مواد معدنی 20ص

مواد معدنی 20ص...

پاورپوینت “ زبان مصنوعی ARTIFICIAL TONGUE ”

پاورپوینت “ زبان مصنوعی ARTIFICIAL TONGUE...

مواد شیمیایى که مى خوریم

مواد شیمیایى که مى خوریم...

مواد به کار رفته در روش سل–ژن

مواد به کار رفته...

مواد اولیه پروتئین حیوانی در تغذیه طیور 15ص

مواد اولیه پروتئین حیوانی در تغذیه طیور...

مواد اولیه پروتئین حیوانی در تغذیه طیور 14ص

مواد اولیه پروتئین...

مهندسی مجدد

مهندسی مجدد...

مهندسی ارزش

مهندسی ارزش...

مهارتهای یادگیری 11ص

مهارتهای یادگیری 11ص...

مهارتهای آموزشی

مهارتهای آموزشی...

منگنزMnManganese

منگنزMnManganese...

منطقه گلشهر

منطقه گلشهر...

منشور ملی حقوق دانش آموز

منشور ملی حقوق دانش آموز...

منحنی های افق

منحنی های افق...

مناطق اقلیمی

مناطق اقلیمی...

منابع صنایع اسلامی

منابع صنایع اسلامی...

منابع انسانی با کیفیت ؛ کلید طلایی رقابت

منابع انسانی با...

منابع انرژی تجدید پذیر 10 ص

منابع انرژی تجدید...

منابع انرژی تجدید ناپذیر 3ص

منابع انرژی تجدید ناپذیر 3ص...

منابع آلودگی هوا و کاربرد پرتو فرا بنفش و ازون

منابع آلودگی هوا...

پاورپوینت “ مباحثی در خصوص عوامل زیان آورشیمیایی محیط کار ”

پاورپوینت “ مباحثی در خصوص عوامل زیان...

منابع آب‌های زیرزمینی در جهان

منابع آب‌های زیرزمینی در...

منابع آب‌های زیرزمینی در جهان 25ص

منابع آب‌های زیرزمینی در جهان...

ملاک دوست یابی

ملاک دوست یابی...

ملاحظات اساسی برای تهیه برنامه های اقدام اضطراری

ملاحظات اساسی برای تهیه برنامه...

مکانیک خاک

مکانیک خاک...

مکان در معماری3

مکان در معماری3...

مقررات مربوط به بودجه 15 ص

مقررات مربوط به...

مقررات مالیاتی و الزامات آن در گروه شرکتها 20 ص

مقررات مالیاتی و الزامات آن...

مقدمه شیشه سرامیک

مقدمه شیشه سرامیک...

مقدمه حسابداری نوین

مقدمه حسابداری نوین...

مقدمه ای بر بوقلمون

مقدمه ای بر بوقلمون...

مقدمه ای بر بسته بندی مواد غذایی 42ص

مقدمه ای بر بسته...

مقدمه ای بر بسته بندی مواد غذایی 42 ص

مقدمه ای بر بسته...

مقدمه ای بر بسته بندی 15ص

مقدمه ای بر...

مقایسه هزینه اثربخشی روش دیالیز با پیوند کلیه با استفاده از شاخص دالی در بیمارستان شهیدهاشمی نژاد

مقایسه هزینه اثربخشی...

مقایسه خصوصیات پرواری و لاشه بره های نرلری بختیاری

مقایسه خصوصیات پرواری و...

مقایسه اثربخشی مدارس دولتی با مدارس غیر انتفاعی 5 ص

مقایسه اثربخشی مدارس دولتی با مدارس غیر...

مفهوم کار آفرینی

مفهوم کار آفرینی...

مفهوم عدالت در حقوق 26 ص

مفهوم عدالت در حقوق...

مفهوم حسابرسى

مفهوم حسابرسى...

مفهوم تابع 14 ص

مفهوم تابع 14 ص...

مفاهیم زلزله ناقص 7ص

مفاهیم زلزله ناقص 7ص...

مفاهیم حسابداری صنعتی 25 ص

مفاهیم حسابداری صنعتی ...

آموزش مرحله به مرحله نقاشی

آموزش مرحله به...

چگونگی پیدایش زمین و حیات بر روی آن
چک از دیدگاه کیفری 5 ص
چک ، سفته و ظهر نویسی 30 ص
چک 10ص
چپ انقلابی و تشکلات کارگری
ماست 5ص
چربی
کنسرو سازی 63 ص
یون
شرکت پیشتاز قطعه سناباد ( M S T GROUP ) 109 ص
کنسرو سازی 63 ص
چگونگی پیدایش زمین و حیات بر روی آن

کلمات کلیدی :سرمایه گذاری خارجی سرمایه گذاری ستقیم گذاری ستقیم خارجی شود سرمایه گذاری است سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذار جذب سرمایه گذاری سرمایه گذاری خارجی سرمایه گذاری گذاری خارجی گذاری ستقیم سرمایه گذاران توسعه یافتگی سرمایه گذار حال توسعه توسعه اقتصادی برای کشور سرمایه گذاری خارجی توسعه ستقیم اقتصادی
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد دفاع مشروع در حقوق جزایی ایران

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 7 صفحه


قسمتی از متن .doc :

دفاع مشروع در حقوق جزایی ایران

مراجعه به تاریخ می بینیم بشر در مقابل عملی که ناعادلانه و غیرمشروع بوده سر فرود نیاورده و دفاع در برابر چنین عملی را جزء حقوق طبیعی خود می داند، زیرا انسان با تبعیت از غریزه به هنگام خطر مقابله به مثل می کند و آن را نوعی حق برای خود و نوعی تکلیف نسبت به دیگران می داند و روابط انسانی و اجتماعی ایجاب می کند که افراد در صورت حمله و تهاجم ناعادلانه دیگران ساکت نمانند و قانون نیز چنانچه کسانی را که در شرایط دفاع باشند مجازات نخواهد کرد. حقوقدانان برای توجیه دفاع مشروع دو نظر کلی را مورد توجه قرار داده و اساس دفاع را یکی از آن دو دانسته اند؛ اول اجبار، دوم اجرای حق یا انجام تکلیف. طبق نظریه اجبار عمل انجام شده در دفاع مشروع جرم است، ولی جرمی که قابل مجازات نیست. دلیل طرفداران این عقیده این است که تهاجم غیرمشروع آزادی را از بین می برد و جرم تحت تاثیر اغتشاشات ارادی انجام می گیرد. به عبارت دیگر تحت تاثیر حفظ «من» جرم به وجود آمده و اراده آدمی در انجام آن نقش قابل قبول نخواهد داشت زیرا جبر ناشی از تجاوز غیرمشروع انسان را به ارتکاب جرم وادار کرده است.

براساس نظریه دوم در دفاع مشروع شخص حقی را اجرا کرده و حتی تکلیف خود را برای اجرای عدالت به جا آورده است. در این مورد دفاع مشروع جرم نیست که مجازاتی را برای آن در نظر گرفت. طبق ماده 43 قانون مجازات عمومی، اصلاحی 1352 هر کس در مقام دفاع از نفس و یا ناموس یا مال خود یا دیگری و یا آزادی تن خود و یا دیگری در برابر هرگونه تجاوز فعلی و یا خطر قریب الوقوع عملی را انجام دهد که جرم باشد در صورت اجتماع شرایط ذیل قابل تعقیب و مجازات نخواهد بود؛ اولاً دفاع باید با تجاوز و خطر متناسب باشد ثانیاً توسلی به قوای دولتی بدون فوت وقت عملاً ممکن نباشد یا مداخله قوای مزبور در رفع تجاوز و خطر موثر واقع نشود. ثالثاً تجاوز و خطر ناشی از تحریک خود شخص نباشد و عمل ارتکابی بیش از حد لازم نباشد و همچنین دفاع از نفس یا ناموس یا عرض و مال یا آزادی تن وقتی جایز است که او ناتوان از دفاع بوده و تقاضای کمک کند یا در وضعی باشد که امکان استمداد نداشته باشد. براساس ماده 4 مقاومت در مقابل قوای تامینی و انتظامی در مواقعی که مشغول انجام وظیفه خود هستند دفاع محسوب نمی شود، ولی هرگاه قوای مزبور از حدود وظیفه خود خارج شوند و حسب ادله و قرائن موجود خوف آن باشد که عملیات آنان موجب قتل، جرح یا تعرض به عرض یا ناموس شود، در این صورت دفاع جایز است. دفاع مشروع یا دفاع قانونی عبارت است از توانایی بر دفع تجاوز قریب الوقوع و ناحقی که نفس، عرض، ناموس، مال و آزادی تن خود و دیگری را به خطر انداخته است. دفاع مشروع قدرتی بازدارنده با هدف جلوگیری از خطرهایی است که رهایی از آن جز با ارتکاب جرم ممکن نیست ولی دفع جلوگیری از خطرهای مذکور هیچ وقت نباید با انگیزه انتقام جویی و آزار و اذیت همراه باشد. دفاع مشروع حق هر انسانی برای حفظ جان، مال و ناموس خود یا دیگری در بسیاری از موارد ضروری شناخته شده است. استیفای این حق وقتی جایز است که جامعه قادر به حمایت از جان، مال و ناموس انسان نباشد، لذا دفاع مشروع وضعی استثنایی و تابع شروطی است که تخطی از آن تکالیف متقابلی را برای مدافع به وجود می آورد. دفاع مشروع از جمله جهاتی است که قانونگذار فعل ضروری را صراحتاً اجازه داده و وصف مجرمانه را از آن زدوده است، به همین دلیل مدافع مشروع در چنین حالتی نه تنها مقصر نیست بلکه ضامن خسارت ها یا صدمات وارده دیگری نیز است.

وجوب دفع زیان از نفس از بدیهیات عقلی است که شرع آن را تایید کرده است، پس اگر کسی با وجود توانایی زیان را از خود دفع نکند، به ندای فطرت خویش پاسخ نداده و سزاوار سرزنش است.

درباره مشروعیت عمل مجرمانه حین دفاع علمای حقوق نظریه های گوناگونی بیان کرده اند، گروهی مبنای مشروعیت دفاع را اجبار معنوی می دانند و معتقدند کسی که مورد تهدید قرار می گیرد به علت هیجان و اختلال اراده نتواند بر اعمال خود تسلط یابد و اجباراً به ارتکاب جرم مبادرت می کند. بر پایه نظریه دیگر علمای حقوق که ماده قانون مجازات نیز ملهم از آن است، دفاع مشروع یک عامل موجه به شمار می آید یعنی کسی که به دفع تجاوز می پردازد و در اثنای آن مرتکب جرم می شود حقی را ناگزیر اعمال می کند که قانوناً استیفای آن به عهده جامعه است زیرا اصولاً دفاع از جان و مال شهروندان وظیفه یی است که به جامعه تفویض شده و قوای دولتی مامور اجرای آن هستند لیکن چون توسل به این قوا در وضع اضطرار میسر نیست اشخاص خود می توانند به این مهم قیام کنند. بعضی از حقوقدانان معتقدند که دفاع در برابر تعرض نامشروع نه تنها اعمال حق بلکه ادای یک وظیفه است و دفاع از فردی که در مقابل متجاوز نیازمند کمک است یک وظیفه اخلاقی و حتی قانونی است که در اسلام چنین دفاعی از مصادیق تعاون بر تقوا به شمار آمده است. برخی دیگر از حقوقدانان حتی فراتر از این مرحله رفته و اعلام می دارند که ادای این وظیفه در جهت استقرار عدالت در جامعه و دفاع از آن نیز مفید است. به گفته هگل فیلسوف نامدار آلمانی تعرض نفی حق است، دفاع نفی نفی و در نتیجه اجرای حق است و کسی که به دفاع از خود یا دیگری می پردازد در جهت اعاده و تحکیم نظم با جامعه همکاری می کند و جامعه بر این اساس از مجازات مدافع بهره یی نخواهد برد. در شروط دفاع غرض از دفاع متوقف ساختن تجاوز به طریق ممکن است و منظور از دفاع مشروع اعمالی است به ظاهر واجد اوصاف مجرمانه و در وضع عادی قابل مجازات است لکن اجازه قانونگذار مبنی بر ارتکاب جرم در مقام دفاع مشروع نباید دستاویزی برای تعارضات غیرمنطقی و زیاده روی های ناصحیح تلقی شود. دفاع مشروع تابع شروطی است که نادیده گرفتن آنها نه تنها جایز نیست بلکه موجب مسوولیت کیفری و هم مدنی برای مدافع است. اجازه قانونگذار به دفاع در برابر تجاوز ناحق و نامشروع ضرورت آن در اوضاع و احوالی است که مدافع راه دیگری برای انتخاب ندارد یعنی ارتکاب عمل مجرمانه برای دفع تجاوز وقتی مشروع است که تنها راه نجات است.

تجاوز باید فعلی با خطر قریب الوقوع باشد یعنی اینکه قصد تجاوز به مرحله فعلیت و واقعیت درآمده باشد و اینکه مدافع یقین کند و این یقین مستند به دلایل معقول باشد، بنابراین وقتی که تعرض پایان یافته باشد عمل متقابل علیه متجاوز دفاع نخواهد بود بلکه انتقام جویی و نوعی دادخواهی فردی است که با اصل حقوق کیفری مغایر است. به عنوان مثال اگر متهم پس از گرفتن داس از دست مقتول، با همان داس او را بکشد دیگر نمی توان عمل او را دفاع از نفس دانست زیرا چون داس را از دست مقتول گرفته دیگر هیچ گونه خطری او را تهدید نمی کرده است. شرط دیگر مشروعیت دفاع که در بند 1 ماده 61 قانون مجازات اسلامی پیش بینی شده این است که دفاع باید با تجاوز و خطر تناسب داشته باشد، تناسب بدین معنی که بین صدمه احتمالی ناشی از تعرض و صدمه یی که برای پرهیز از آن ضروری است ارتباط منطقی وجود داشته باشد یعنی مدافع حق ندارد برای راندن ضرباتی که به قصد صدمه جزیی متوجه او است به قتل متجاوز دست بزند. تناسب گاه به همانندی آلات و ابزاری که طرفین به کار می برند اطلاق می شود. دفاع در صورتی متناسب با حمله است که طرفین مسلح به سلاحی شبیه به یکدیگر یا در حکم شبیه به یکدیگر باشند یعنی هر دو چوب یا اسلحه یا آلت مشابه داشته









سایر محصولات :
تحقیق در مورد دفاع مشروع در حقوق جزایی ایران

تحقیق در مورد دفاع مشروع در...

تحقیق در مورد دستیاری حسابداری

تحقیق در مورد دستیاری حسابداری...

پاورپوینت فارسی هفتم درس اول 29 اسلاید قابل ویرایش

پاورپوینت فارسی هفتم درس اول 29 اسلاید...

تحقیق در مورد دستگاههای جذب اتمی

تحقیق در مورد دستگاههای...

تحقیق در مورد درآمدی برنسبت میان فقه وحقوق بشر 8ص

تحقیق در مورد درآمدی برنسبت...

تحقیق در مورد در جستجوی توصیه دامپزشک در اسرع وقت باشید

تحقیق در مورد در جستجوی توصیه...

تحقیق در مورد دایره

تحقیق در مورد دایره...

دانلود تحقیق درباره سیستم های خبره

دانلود تحقیق درباره سیستم های...

تحقیق در مورد داوری در قراردادهای بیمه

تحقیق در مورد داوری در قراردادهای بیمه...

تحقیق در مورد داستان انبار

تحقیق در مورد داستان انبار...

تحقیق در مورد خواجه عبدالله انصاری 5ص

تحقیق در مورد خواجه عبدالله...

تحقیق در مورد خطاهای شبکه

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد خشک کردن

تحقیق در مورد خشک...

تحقیق در مورد خرده اقلیم 8 ص

تحقیق در مورد خرده اقلیم...

تحقیق در مورد حکومت های سیاسی 8 ص

تحقیق در مورد حکومت های سیاسی...

پاورپوینت گیاه شناسی ۱ پیام نور

پاورپوینت گیاه شناسی ۱...

تحقیق در مورد حسابداری استهلاک3

تحقیق در مورد حسابداری استهلاک3...

تحقیق در مورد جوانان و فعالیت اجتماعی

تحقیق در مورد جوانان و فعالیت...

تحقیق در مورد جنگ روانی 8ص

تحقیق در مورد جنگ...

تحقیق در مورد جرم مستمر و آنی

تحقیق در مورد جرم مستمر و...

تحقیق در مورد تولید نگهدارنده های تیتانیومی متخلخل

تحقیق در مورد تولید نگهدارنده های تیتانیومی...

تحقیق در مورد توسعه اقتصادی خاورمیانه

تحقیق در مورد توسعه اقتصادی خاورمیانه...

تحقیق بمناسبت یک صدمین سالگرد انقلاب مشروطه

تحقیق بمناسبت یک صدمین...

تحقیق بمب هسته ای چگونه کار می

تحقیق بمب هسته ای چگونه کار...

تحقیق در مورد تکنولوژی

تحقیق در مورد...

تحقیق بلوغ

تحقیق بلوغ...

تحقیق بعثت پیامبر

تحقیق بعثت پیامبر...

تحقیق در مورد تکنولوژی ساخت 8 ص

تحقیق در مورد تکنولوژی ساخت 8...

تحقیق بعثت و اهداف آن

تحقیق بعثت و اهداف آن...

تحقیق در مورد تغییر و تحول در فرایند تعلیم

تحقیق در مورد تغییر و...

تحقیق بسکتبال

تحقیق بسکتبال...

تحقیق بسته بندی پسته

تحقیق بسته بندی پسته...

تحقیق در مورد تعریف طلاق

تحقیق در مورد تعریف طلاق...

تحقیق بسته بندی آخرین ترفند بازاریابی

تحقیق بسته بندی آخرین...

تحقیق بسته بندی و نقش آن در بازاریابی و فروش

تحقیق بسته بندی و نقش آن در...

تحقیق در مورد تعریف مسئولیت اجتماعی

تحقیق در مورد تعریف...

تحقیق بزرگداشت معلم

تحقیق بزرگداشت معلم...

تحقیق برونشیت مزمن چیست

تحقیق برونشیت مزمن...

تحقیق در مورد تعریف مسئولیت اجتماعی 3ص

تحقیق در مورد تعریف...

تحقیق بروز حساسیت در مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی

تحقیق بروز حساسیت در مصرف...

تحقیق برهان فطرت

تحقیق برهان فطرت...

تحقیق در مورد تصویر در آینه های تخت

تحقیق در مورد تصویر در...

تحقیق برنامه های واکسیناسیون گاوهای شیری و گوشتی

تحقیق برنامه های واکسیناسیون گاوهای شیری و...

تحقیق برنامه نویسی توربو پاسکال

تحقیق برنامه نویسی توربو پاسکال...

تحقیق در مورد ترمینالوژی پایه و مفاهیم

تحقیق در مورد...

تحقیق برنامه ریزی زمانی

تحقیق برنامه ریزی زمانی...

تحقیق در مورد تربت حیدریه 7 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق آینه‌ کاری‌

تحقیق آینه‌ کاری‌...

تحقیق آینه

تحقیق آینه...

تحقیق در مورد تربت جام 8 ص

تحقیق در مورد تربت...

کتاب جامع و کم نظیر آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ پروژه محور
سورس کد حل جدول سیمپلکس (simplex) با زبان سی شارپ
تحقیق درباره ایمن سازی خانواده
بسته ویدیویی آموزش کامل ایمیل مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی
کتاب جامع و کم نظیر آموزش زبان برنامه نویسی سی شارپ پروژه محور
سورس کد حل جدول سیمپلکس (simplex) با زبان سی شارپ
دانلود 25 قطعه کد و سورس کد کاربردی با زبان سی شارپ
سوورس کد محاسبه و نمایش جدول ضرب در خروجی با زبان سی شارپ
سوروس کدحل دستگاه معادلات به روش fft و dfd به زبان سی شارپ
پاورپوینت ارزشمند درباره گزیده ای از کتاب فوق ستاره فروش اثری از برایان تریسی
سورس کد محاسبه ماکزیمم مینیمم و میانگین سه عدد با زبان سی شارپ
کتاب ارزشمند مدیریت زمان و موفقیت اثری از برایان تریسی
پروژه پیاده سازی سیستم آموزشگاه زبان با زبان دلفی به همراه سورس کدها
بسته ویدیویی آموزش کامل ایمیل مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی
پروژه سیستم حقوق دستمزد بیمارستان با نرم افزار اکسل
بسته ویدیویی آموزشی ایجاد و ساخت فروشگاه اینترنتی رایگان {مثل همین فروشگاه}
کتاب کاربردی شصت راز طلایی مدیریت زمان و اصول موفقیت
سورس کد محاسبه حقوق مالیات و بیمه کارمند با زبان سی شارپ
کتاب موفقیت از دیدگاه بزرگان و دانشمندان ارزشمند جهان
تحقیق درباره بررسی و ارزیابی نانو لوله های کربنی و اثر میدانی نانو لوله ها
بسته ویدیویی آموزش تکنیکهای روانشناسی فروش در کسب و کارهای اینترنتی
پروژه درس مهندسی نرم افزار سیستم مدیریت فروشگاه
طرح توجیهی بررسی احداث نیروگاه 1.2 مگاواتی فتوولتائیک در شهرستان ایرانشهر
تحقیق درباره ارزیابی و بررسی خود تنظیمی فردی در آموزش
پروژه کامل و جامع درباره ارزیابی پستهای توزیع برق
سورس کد حل دستگاه معادلات به روش گوس جردن با زبان سی شارپ
دانلود کتاب کاربردی و کم یاب زبان تخصصی ICDL
تحقیق و پروژه جامع درباره مقایسه رضایت زنان شاغل و خانه دار جهت بهبود زندگی زناشویی
سورس کد حل انتگرال خطی تگ گانه با زبان سی شارپ
سورس کد محاسبه محیط و مساحت مستطیل با زبان سی شارپ
پاورپوینت در مورد تاثیر افزایش کربن دی اکسید بر روی کره زمین
آموزش جامع زبان برنامه نویسی قدرتمند جاوا
سورس کد پیاده سازی بازی دوز به روش گرافیکی با زبان سی شارپ
سورس کد تعیین ریشه های معادله درجه دوم با زبان سی شارپ
تحقیق درباره جرایم علیه اموال و مالکیت
تحقیق در مورد اعجاز عددى و نظم ریاضی قرآن
پاورپوینت در مورد پژوهش , مشکلات کنونی پژوهش و پیامدهای آن
پاورپوینت در مورد تمرین نشانه ی آ اوّل و آ غیر اوّل (تحقیق دانش آموزی)
پاورپوینت در مورد بررسی بناهای پیش از اسلام

کلمات کلیدی :مورد دفاع مشروع خطر قریب الوقوع حقوق جزایی ایران دفاع مشروع ارکاب جرم قریب الوقوع دفع جاوز مورد دفاع قانون مجازا باشد یعنی مشروع مجازا مدافع دیگری ناموس وظیفه جامعه
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

مقاله درمورد: سازگارگننده ها برای آلیاژهای پلیمری

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 17

سازگارکننده ها برای آلیاژهای پلیمری

کاربرد آلیاژهای پلیمری به دلیل ارائه موازنه ای مطلوب از خواص فیزیکی و شیمیایی همچنان به رشد سریع خود ادامه می دهد. سازگارکننده ها مکانیسمی جهت اختلاط این پلیمرهای غیر قابل امتزاج فراهم می آوردند. در این مقاله به روند اخیر استفاده از سازگارکننده ها برای آلیاژهای پلیمری نگاهی می اندازیم.

استفاده از آلیاژهای پلیمری و به تبع آن سازگارکننده ها طبق پیش بینی کارشناسان، همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد. بازار سازگارکننده ها، بدون در نظر گرفتن آن میزان که در بازیافت استفاده می شود، در حدود 6/13 میلیون کیلوگرم (30 میلیون پوند) در سال 2000 تخمین زده شده است و انتظار می رود تا با سرعت رشد سالانه % 4/5 در سال 2005 به 6/18 میلیون کیلوگرم (40 میلیون پوند) برسد. کمپانی ارتباطات تجاری (BCC) که یک کمپانی آمریکایی است این مطلب را در گزارش سال 2001 خود تحت عنوان "بهینه سازی پلیمر پس از پلیمریزاسیون" بیان کرده است. دو عامل خواص و قیمت، رشد آلیاژها را تضمین میکنند. آلیاژهای پلیمری جهت حصول موازنه مطلوب میان خواص فیزیکی و شیمیایی به طور وسیعی استفاده می شوند. گرایش به پلیمرهای با نقاط ذوب بالاتر و پایداری حرارتی بهتر منجر به کاربرد بیشتر آلیاژهای پلیمری شده است که برای بهبود این پلیمرها که نوعا شکننده تر هستند، به کار گرفته می شوند.

تمایل دیگر، آلیاژ سازی سه ماده یا بیشتر با یکدیگر می باشد که عمدتاً در اجزای قالب گیری شده محصول مورد استفاده مصرف کننده به کار می روند، که از آن جمله می توان به لاستیک های با زیر دست نرم بر روی مسواک ها یا تیغ ها اشاره نمود. اجزای قالب گیری شده یک محصول از مخلوط پیچیده ای از پلیمرها تشکیل می شوند که خواص فیزیکی مطلوب به همراه چسبندگی به زمینه را دارا می باشند. سازگارکننده ها در به دست آوردن این آلیاژها نقش کلیدی دارند.

صنعت پلاستیک به طور مداوم به دنبال کاهش در هزینه ها می باشد. در برخی موارد که یک پلیمر گران جهت کاربرد مشخصی مورد نظر می باشد، آلیاژ سازی با یک پلیمر ارزان تر با یک پرکننده، با استفاده از سازگارکننده یا عامل اتصال (Coupling Agent) مربوط، هزینه ها را کاهش خواهد داد. راه حل دیگر اصلاح یک پلیمر ارزان مانند pp با استفاده از مواد افزودنی یا آلیاژسازی می باشد به طوری که بتواند با مواد بهتر از لحاظ خواص رقابت کند.

چگونگی عملکرد سازگارکننده ها

سازگارکننده ها جهت تهیه آلیاژ از پلیمرهای غیر قابل امتزاج و خلق یک مخلوط همگون به کار می روند. مواد ناسازگار، مانند آب و روغن، هنگام اختلاط دو فازی می شوند. یک سازگارکننده مانند یک عامل سطح فعال عمل کرده و کشش بین سطحی دو پلیمر ناسازگار را کاهش داده و امکان تهیه آلیاژ از آن ها را فراهم می آورد.

هر چند که آلیاژ کماکان دو فازی است اما سازگارکننده، اختلاط و پایداری دو فاز را تا حدی که آلیاژ به مثابه حالت امتزاج پذیر عمل کند، ممکن می سازد. سازگار کننده نوعاً شامل دو بخش است به طوری که هر بخش می تواند با یکی از اجزای آلیاژ بر همکنش داشته باشد، سازگارکننده های غیر واکنشی پیوندی تشکیل نمی دهند اما عموماً با یکی از اجزا آلیاژ امتزاج پذیر می باشند.

سازگارکننده ها نقش مهمی در خلق انواع مختلف آلیاژ داشته و به آمیزه سازان نیز تا حدودی آزادی عملکرد در جهت برآورد نیازهای مشخص می دهند. آلیاژهای پلیمری عموماً خواص ضربه یا خمشی، مقاومت شیمیایی، شکل پذیری حرارتی و قابلیت چاپ را تغییر می دهند، در برخی موارد بعضی از خواص آلیاژ سازگار شده از هر یک از اجزا به تنهایی پیشی می گیرد.

سازگارکننده های *** از شرکت Crompton را می توان جهت تهیه ترکیبات پلی پروپلین با کارکرد بهینه، همچنین آلیاژهای پلی پروپلین یا بسیاری از گرما نرم های مهندسی مختلف به کار گرفت. جریان پذیری بهتر، دانسیته پایین تر، قالب پذیری و مقاومت شیمیایی بهتر، مقاومت به پیر شدن بهتر، مقاومت به خراش بهتر، شفافیت بالا و ماندگاری رنگ بهتر به علاوه کاهش وزن برای کاربردهای ویژه از مزایای استفاده از این مواد می باشد.

سازگارکننده های مورد استفاده در بازیافت

کاربرد مهم دیگر سازگارکننده ها در بازیافت مواد پلیمری می باشد، استفاده از مواد بازیافتی در فرایند گرما نرم ها معمول است. اگر مواد ضایعاتی شامل پلیمرهای ناسازگار، مانند آنچه در ساختارهای چند لایه مشاهده می شود، باشد، جزء ناسازگار به سطح خارجی ماده اکسترود شده مهاجرت خواهد نمود. سازگارکننده ها می توانند از وقوع این پدیده جلوگیری یا میزان آن را کاهش دهند. همچنین سازگارکننده ها امکان بازیافت تکه های فیلم های چند لایه ای را که حاوی پلیمرهای با اندیس جریان کاملاً متفاوت می باشند، فراهم می آورند.

آمیزه سازی با سازگارکننده ها

هنگام انتخاب یک سازگارکننده، آمیزه ساز ابتدا باید آن سازگارکننده ای را انتخاب کند که با پلیمرهای تشکیل دهنده آلیاژ همخوانی داشته باشد، سازگارکننده های واکنشی نیاز به یک گروه متضاد واکنشی دارند و سازگارکننده های غیر واکنشی باید از لحاظ گرانروی یا به طور ایده آل امتزاج پذیری، با یکی از اجزای آلیاژ تطبیق داشته باشند. آمیزه سازها همچنین باید به محدوده دمایی قابل استفاده برای سازگارکننده و اجزای آلیاژ توجه داشته باشند. آمیزه سازها باید مراقب هر گونه تاثیرات ناخواسته منفی حاصل از افزودن سازگارکننده نیز باشند. برای مثال در یک سیستم واکنشی پیوند زنی مالئیک انیدرید (MA) که پراکسید بسیار زیادی دارد، امکان شبکه ای شدن یکی از پلیمرها در حین فرایند وجود خواهد داشت. در سیستم های حاوی سازگارکننده های غیر واکنشی، آلیاژ سازگار شده باید از لحاظ خواص فیزیکی و خواص بلند مدت نظیر پیر شدن، حداقل به خوبی پلیمر ماتریس به تنهایی باشد. در سیستم های آلیاژی، آمیزه ساز باید به هر گونه لایه لایه شدن با توزیع ناهمگون ماده رنگزا یا افزودنی توجه داشته باشد. اگر یکی از پلیمرها در آلیاژ از دیگری آمورف تر باشد ممکن است که نسبت به ماده بلوری تر، ماده رنگزای بیشتری را در برگیرد. استفاده از سازگارکننده ای که اختلاط مناسب اجزای پلیمری را ممکن می سازد، می تواند توزیع ناهمگون ماده رنگزا را بر طرف سازد.

اختلاط برشی خوب در آلیاژسازی پلیمرها به خصوص هنگام سازگار سازی واکنشی، بسیار مهم می باشد، در برخی موارد میزان مورد نیاز سازگارکننده می تواند با بهبود شرایط اختلاط کاهش یابد. آلیاژهای با گرانروی بسیار متفاوت نیز نیاز به برش بسیار بالا دارند، اکسترودرهای دو پیچه همسوگرد به طور معمول برای اختلاط برشی به کار گرفته می شوند.

شرکت *** پلیمرهای *** را توسعه داده که بر پایه فناوری جدید SBC می باشند که بسیاری مزایای فرایندی و طراحی را ارائه می دهند.

سازگارکننده های واکنشی

پلی الفین های پیوند خورده با مالئیک انیدرید (MA) عموماً به عنوان عوامل اتصال برای سیستم های حاوی پرکننده یا تقویت کننده استفاده می شوند، اما همچنین می توانند به عنوان سازگارکننده های واکنشی برای آلیاژ پلی الفین ها با پلیمرهایی نظیر نایلون و EVOH که با MA واکنش می دهند، به کار گرفته شوند. PE یا PP پیوند خورده با MA تهیه شده توسط شرکت Crompton امکان تهیه آلیاژهای نایلون – PP را برای کاربردهایی نظیر قطعات سیستم سرمایش ماشین ها می دهند. خواص مناسب نایلون در دماهای بالا مورد نیاز می باشد، اما PP نیز به عنوان کاهش دهنده جذب رطوبت که باعث تخریب نایلون می گردد، لازم است. MA-g-PP را همچنین می توان به عنوان لایه میانی (Tie Layer) سازگارکننده در فیلم های بسته بندی چند لایه PP با EVOH که مانع نفوذ اکسیژن است، به کار برد. سازگارکننده های پیوند خورده با MA در بازیافت فیلم های چند لایه که ممکن است حاوی نایلون و PP باشند، سودمند خواهند بود. خط محصول Dupont Pusabound محدوده وسیعی از پلیمرهای پیوند خورده با MA را تولید می کند.

سایر سازگارکننده های واکنشی شامل ترپلیمر اتیلن – بوتیل اکریلات – گلیسیدیل متیل اکریلات (E-BA-GMA) مانند PTW Dupont Elvaloy می باشند که می توانند برای سازگار سازی آلیاژهای پلی بوتیلن ترفتالات PA/ PBT, PP (PBT) و پلی اتیلن ترفتالات (PET) پلی الفین به کار روند. یک کاربرد برای این ترپلیمرها در سیم و کابل های مقاوم حرارتی می باشد.

کوپلیمرهای Kraton PG، کوپلیمرهای بلوکی Kraton G می باشند که با MA پیوند زنی شده اند. از آنجا که هر مولکول دارای دو جزء است، این کوپلیمرها با محدوده وسیعی از پلیمرها شامل نایلون، PS و پلی









سایر محصولات :
مقاله درمورد: سازگارگننده ها برای آلیاژهای پلیمری

مقاله درمورد: سازگارگننده ها برای...

دانلود کار آموزی، زراعت و اصلاح نباتات، جهادکشاورزی شهرستان گنبد ..

دانلود کار آموزی،...

تحقیق در مورد فرهنگ سازی برای پرورش کودک خلاق 46 ص

تحقیق در مورد فرهنگ سازی برای...

مقاله درمورد ساخت ربات ها

مقاله درمورد ساخت ربات ها...

پاورپوینت پره ها

پاورپوینت پره ها...

پاورپوینت پاتولوژی استان کرمان

پاورپوینت پاتولوژی استان کرمان...

پاورپوینت واکسیناسیون در دام باکتریایی –ویروسی

پاورپوینت واکسیناسیون در دام...

پاورپوینت نور پردازی در ماکروگرافی

پاورپوینت نور پردازی در...

مقاله درمورد جلوه هایی از سیره اخلاقی پیامبر

مقاله درمورد جلوه هایی از سیره اخلاقی...

دانلود کارآموزی، سالن رنگ 2 وتجهیزات مکانیکی آن و اینورتور ..

دانلود کارآموزی، سالن رنگ 2...

تحقیق در مورد فرهنگ ایثار و شهادت 188 ص

تحقیق در مورد...

پاورپوینت پوکی استخوان

پاورپوینت پوکی استخوان...

مقاله درمورد جامعه شناسی ارتباطات

مقاله درمورد جامعه شناسی ارتباطات...

پاورپوینت نقشه راه کارگروه

پاورپوینت نقشه راه کارگروه...

پاورپوینت نقش خانواده در کاهش عوارض اعتیاد

پاورپوینت نقش خانواده...

مقاله درمورد تخمین پارامترهای احتمال

مقاله درمورد تخمین پارامترهای احتمال...

تحقیق در مورد فرمت دستورالعمل 33ص

تحقیق در مورد...

پاورپوینت نقش اقدام پژوهی و رویکرد در افزایش کیفیت آموزشی و کاهش اتلاف آموزشی

پاورپوینت نقش اقدام پژوهی ...

پاورپوینت مهندسی سواحل

پاورپوینت مهندسی سواحل...

پاورپوینت نظام حقوقی دریای آزاد

پاورپوینت نظام حقوقی دریای آزاد...

مقاله درمورد احکام حج

مقاله درمورد احکام حج...

دانلود اداره دارایی ..

دانلود اداره دارایی .....

مقاله درمورد احزاب رسمی، احزاب پنهان

مقاله درمورد احزاب رسمی، احزاب...

پاورپوینت نتایج ارزیابی نظر سنجی APO در معاونت تولید خودرو سواری

پاورپوینت نتایج ارزیابی نظر...

تحقیق در مورد فرقه اسماعیلیه

تحقیق در مورد...

پاورپوینت مقدمه ای بر رسانایی گرما

پاورپوینت مقدمه ای بر رسانایی...

مقاله درمورد احداث سالن مرغداری وتاسیسات آن 15 ص

مقاله درمورد احداث سالن مرغداری...

پاورپوینت مقرنس در معماری ایرانی

پاورپوینت مقرنس در معماری...

پاورپوینت منیزیم

پاورپوینت منیزیم...

دانلود کارآموزی تعاونی مسکن مهر 11 ماهشهر واحد صنعت وارتباط ..

دانلود کارآموزی تعاونی مسکن مهر...

پاورپوینت معرفی وتجزیه وتحلیل ماموریت واستراتژیها

پاورپوینت معرفی وتجزیه...

مقاله درمورد احتیاجات روحی کارگر

مقاله درمورد احتیاجات...

پاورپوینت مفهوم سازی بنیادی

پاورپوینت مفهوم سازی بنیادی...

تحقیق در مورد فرق کمال با تمام 54 ص

تحقیق در مورد فرق...

مقاله درمورد احتمال شرطی

مقاله درمورد احتمال شرطی...

پاورپوینت مفاهیم تئوریهای انقلاب

پاورپوینت مفاهیم تئوریهای انقلاب...

پاورپوینت مفصل و انواع مشکلات و بیماریهای مفصل

پاورپوینت مفصل و انواع مشکلات...

پاورپوینت مسائل روان شناسی عمومی

پاورپوینت مسائل ...

پاورپوینت معرف سایت های مفید جهت کمک به فهرست نویسی در رده بندی مواد

پاورپوینت معرف سایت های مفید جهت...

مقاله درمورد اثرات ورزش و فعالیت جسمانی

مقاله درمورد اثرات ورزش و فعالیت جسمانی...

تحقیق در مورد فرانک لوید رایت موزه گوگنهایم

تحقیق در مورد...

پاورپوینت مشارکت های مرکزی در یادگیری حرکتی

پاورپوینت مشارکت های مرکزی در یادگیری...

دانلود کارورزی، گزارش کار شرکت مادبافت ..

دانلود کارورزی، گزارش...

پاورپوینت مسیر شغلی career کار راهه، شغل عمری ، مسیر ترقی شغل

پاورپوینت مسیر شغلی career کار...

مقاله درمورد اثر متقابل فقه و اخلاق در یکدیگر

مقاله درمورد اثر متقابل فقه...

پاورپوینت مشکلات مورد توجه در هنگام طراحی اجراء نصب و راه اندازی تصفیه خانه های فاضلاب

پاورپوینت مشکلات مورد توجه در...

پاورپوینت مزایای مثبت گوشت ماهی

پاورپوینت مزایای مثبت...

پاورپوینت مدیریت سیستم های حمل ونقل

پاورپوینت مدیریت سیستم های حمل ونقل...

مقاله درمورد اثر شلاقی در زنجیرة تأمین

مقاله درمورد اثر شلاقی در زنجیرة...

تحقیق در مورد فرار شاه به روایت تصویر

تحقیق در مورد فرار...

تحقیقی درمورد امام محمد غزّالی طوسی
تحقیقی درمورد امام خمینی
تحقیقی درمورد امام خمینی از ولادت تا رحلت
تحقیقی درمورد الگوریتم 20 ص
تحقیقی درمورد الکتریسیته و مغناطیس
تحقیق: اهمیت آموزش علوم تجربی در مقطع ابتدایی
تحقیق. ارزشهای اجتماعی
تحقیق درباره : فعالیت ها و اهداف انجمن اولیاء و مربیان در مدارس
مقاله. اعتبارات اسنادی،تعاریف وچگونگی انجام کار
مقاله. اطلاع یابی در اینترنت نیاز جوامع اطلاعاتی امروز
تحقیق درباره : فعالیت ها و اهداف انجمن اولیاء و مربیان در مدارس
تحقیق. ارزشهای اجتماعی
تحقیق: اهمیت آموزش علوم تجربی در مقطع ابتدایی
تحقیقی درمورد امام محمد غزّالی طوسی
تحقیقی درباره بیستون یکی از شهرهای استان کرمانشاه

کلمات کلیدی :داشته باشند آیزه باشند آیزه سازها های پیوند خورده داشته باشد سازگارکننده اجزای قالب گیری برای آلیاژهای پلیری غیر قابل اتزاج سازگارکننده های آلیاژهای پلیری چند لایه خواص فیزیکی پیوند خورده داشته باشد سازگارکننده آلیاژ استفاده آلیاژهای باشند واکنشی
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد استفاده از پروبیوتیگ ها درتغذیه طیور

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 4 صفحه


قسمتی از متن .doc :

استفاده از پروبیوتیک ها درتغذیه طیور :.

میکروفلورطبیعی دستگاه گوارش شامل بیش از 400 گونه ازانواع میکروارگانیسم های مختلف می باشد که جمعیتی بالغ بر1014 جرم زنده را تشکیل میدهند. حضور این جمعیت کثیر از میکروارگانیسم ها به دلایل زیر برای میزبان ضروری است :

1. کمک به فرآیندهضم مواد غذایی

2. کمک به سنتز و جذب ویتامین ها و مواد معدنی

3. تجزیه سلولز و سایر پلی ساکاریدها

4. تحریک سیستم ایمنی

جمعیت میکـروفلـورطبیـعی روده تحت تاثیـرعوامل مختلفی نظیـر بروز بیماریهای معدی –روده ای ، تغییـرات جیره غذایی، استفاده ازآنتی بیوتیک ها جهت درمان بیماریها،کمبود تغذیه ای، مسافرت (حمل و نقل)، تراکم بالای گله، سن، واکسیناسیون و استرس دستخوش تغییراتی میگردد.

از آنجایی که امروزه در صنعت پرورش طیور، به منظور دستیابی به سطوح بالای بازده اقتصادی، پرندگان در سیستم های پرورشی متراکم وگله های باجمعیتهای زیاد نگهداری و پرورش می یابند به همین جهت تحت تاثیرعوامل گوناگون درمعرض تنش قرارمی گیرند. همانگونه که اشاره گردید این عوامل منجر به بروزاختلال در تعادل میکروفلور روده و درنتیجه تضعیف مکانیسم های دفاعی بدن می گردند و بدین ترتیب اجرام بیماریزا فرصت فعالیت پیدا میکنند. درچنین شرایطی اغلب به منظور مهـاریا حـذف اجـرام زیـان آورموجـود در روده وهمچنیـن جهت بهبـود بازده غذایـی وافـزایـش تـولیـد،ازافـزودنیـهای غذایـی ضد میکروبی مانند آنتی بیوتیک ها استفاده می شود.

بررسیـهای بعمل آمده نشان می دهند مصرف مستمر وطولانی مدت مقادیـر تحت درمانی این ترکیبات درخوراک دام و طیور ممکن است منجر به حضوربقایای آنها درفرآورده های دامی گردیده و پس ازمدتی موجب بوجود آمدن میکروارگانیسم های مقاوم به داروها در انسان گردد. بر اساس گزارشهای موجود، افزایش روزافزون ناهنجاریهای مادرزادی، وقوع بیماریـهای مـزمن، عـدم تاثیر آنتی بیـوتیک ها و برخی از عوارض دیـگر که امـروزه از آنـها به عنوان مشکلات بهـداشتی جوامع بـشری یاد می شود، به مصرف بی رویه همین ترکیبات نسبت داده می شود.

با توجه به موارد فوق، درحال حاضر استفاده از آنتی بیوتیک ها به عنوان یک افزودنی غذایی متداول درخوراک حیوانات در برخی از کشورها بطورکامل ممنوع شده و در سایر کشورها نیز به تدریج رو به کاهش نهاده است.

پروبیوتیک ها Probiotics :

واژه « پروبیوتیک» ازکلمه یونانی Probiosis به مفهوم « برای زندگی » مشتق شده است. این واژه اولین باردرسال 1965 توسط Lilly وtillwell برای توصیف « عوامل محرک رشد که بوسیله میکروارگانیسم ها تولید می شوند» ارائه گردید.

مکانیسم های اثر پروبیوتیک ها :

اگرچه مکانیـسم عمل ضـد باکتریایـی پروبیوتیک ها هنـوزبطـورکامل ودقیق مشخص نگردیده، ولی ممکن است مکانیسم های پیشنهادی زیر در این زمینه نقش داشته باشند :

الف) حفظ جمعیت میکروبی مفید در دستگاه گوارش

1- مکانیسم های پیشنهادی دراین زمینه عبارتند از:

2- رقابت برای متصل شدن به جایگاههای اتصال موجود در سلول های بافت پوششی روده.

3- رقابت برای دریافت مواد مغذی یا سوبستراها ( کربنؤازت، عناصر معدنی ).

4- چسبیدن به میکروارگانیسم های بیماریزا و کمک به حذف آنها از بدن میزبان.

5- تولید ترکیبات ضد باکتری.

ب) افزایش میزان دریافت غذا و بهبود هضم آن

1- فلور میکروبی روده در موارد زیر نقش عمده ای دارد:

2- متابولیسم مواد مغذی از قبیل کربوهیدرات ها، پروتئین ها و چربیها.

3- افزایش ماندگاری مواد مغذی ( چربی، ازت، کلسیم، فسفر، مس، منگنز) در مرغان تخمگذار

4- سنتز ویتامین ها

5- تحریک اشتها

پ) تغییر در متابولیسم باکتریایی

1- فعالیت آنزیم های گوارشی.

2- فعالیت آنزیم های باکتریایی.

3- کاهش تولید آمونیاک و فعالیت آنزیم اوره آز.

ت) تحریک سیستم ایمنی

تجویز کشت های باکتریایی به عنوان پروبیوتیک، ممکن است به روشهای زیر موجب تحریک سیستم ایمنی گردد:

1- تحریک تولید پادتنها ( موضعی و عمومی )

2- افزایش فعالیت سلول های بیگانه خوار ( ماکروفاژها )

3- افزایش سطوح پروتئین تام سرم و بالا رفتن نسبت گلبولین ها به آلومین ها.

4- افزایش تعداد گلبول های سفید.

5- ترغیب و افزایش فعالیت لمفوسیت های ‏T و افزایش تولید پادتنهای IgM ( ضد سالمونلا )

ث) خنثی کردن انتروتوکسین ها

بعضی از سمومی که بوسیله باکتری ها تولید می شوند، تحت تاثیر مواد تولید شده توسط پروبیوتیک ها خنثی می گردند









سایر محصولات :
تحقیق در مورد استفاده از پروبیوتیگ ها درتغذیه طیور

تحقیق در مورد استفاده...

تحقیق در مورد استفاده از کنجاله کلزا در جیره مرغان تخمگذار

تحقیق در مورد استفاده از کنجاله...

دانلود تحقیق ماشین جریان مستقیم

دانلود تحقیق ماشین جریان مستقیم...

تحقیق در مورد استراتژی تولید

تحقیق در مورد استراتژی...

تحقیق در مورد نقش زن در زندگی مشترک 27 ص

تحقیق در مورد نقش زن...

تحقیق در مورد از طلوع تا غروب امام خمینی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد استراتژی رشد

تحقیق در مورد استراتژی رشد...

دانلود تحقیق ماشین تراش.DOC

دانلود تحقیق ماشین تراش.DOC...

تحقیق در مورد استاندارد سازی در طراحی مهندسی

تحقیق در مورد استاندارد...

دانلود کارشناسی علوم تربیتی، پروژه کارنما

دانلود کارشناسی علوم تربیتی، پروژه کارنما...

تحقیق در مورد نقش زن در اجتماع

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد ازذواج حضرت علی با حضرت فاطمه

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد ازدواج حضرت علی

تحقیق در مورد ازدواج حضرت...

دانلود تحقیق ماشین های الکتریکی 25 ص

دانلود تحقیق ماشین های الکتریکی 25...

تحقیق در مورد از سال پیامبر اعظمص تا اتحادملی و انسجام اسلامی

تحقیق در مورد از سال پیامبر...

تحقیق در مورد نقش دوستان در پرورش اجتماعی نوجوانان 24 ص

تحقیق در مورد نقش دوستان در...

دانلود پاورپوینت و مقاله تجزیه تحلیل و طراحی سیستمها – بخش رادیولوژی

دانلود پاورپوینت و مقاله تجزیه تحلیل و...

تحقیق در مورد ارگونومیک

تحقیق در مورد ارگونومیک...

تحقیق در مورد ارزیابی مدیریت چند اداره

تحقیق در مورد ارزیابی مدیریت...

دانلود تحقیق ماشین های الکترونیک

دانلود تحقیق ماشین های الکترونیک...

تحقیق در مورد ارث و وراثت در اسلام

تحقیق در مورد ارث و وراثت در...

تحقیق در مورد نقش تلقین در زندگی انسانها 8ص

تحقیق در مورد نقش تلقین...

دانلود کنش پژوهی تربیت بدنی

دانلود کنش پژوهی تربیت بدنی...

تحقیق در مورد ارتباطات و توسعه

تحقیق در مورد ارتباطات...

دانلود تحقیق ماشین های DC

دانلود تحقیق ماشین های DC...

تحقیق در مورد ارتباطات انسانی 13 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد ارتباط دختر و پسر 8 ص

تحقیق در مورد ارتباط...

تحقیق در مورد نقش بازی در رشد خلاقیت کودکان 7ص

تحقیق در مورد نقش...

تحقیق در مورد ارتباط بزرگترها با جوانان 9 ص

تحقیق در مورد ارتباط بزرگترها با جوانان...

دانلود تحقیق ماشین های AC

دانلود تحقیق ماشین های AC...

تحقیق در مورد اربعین

تحقیق در مورد اربعین...

تحقیق در مورد نقش استرس در سلامت فرد 11 ص

تحقیق در مورد نقش...

تحقیق در مورد اخلاق و فقه

تحقیق در مورد اخلاق...

تحقیق در مورد ادامه روستا

تحقیق در مورد ادامه روستا...

دانلود کنش پژوهی معلم ورزش

دانلود کنش پژوهی...

دانلود تحقیق ماشین سه فاز

دانلود تحقیق ماشین سه...

تحقیق در مورد اخلاق عملى و الگوهاى آن

تحقیق در مورد اخلاق عملى و...

تحقیق در مورد نظریه های سبب شناسی در مورد اعتیاد 10 ص

تحقیق در مورد نظریه های سبب...

تحقیق در مورد اخلاق جنسی مطهری

تحقیق در مورد اخلاق جنسی...

تحقیق در مورد اخلاق اسلامی 6

تحقیق در مورد...

دانلود تحقیق ماشین سنکرون

دانلود تحقیق ماشین سنکرون...

تحقیق در مورد اخلاق از دیدگاه روسو و ولتر 10 ص

تحقیق در مورد اخلاق...

تحقیق در مورد نظام آموزشی فرانسه

تحقیق در مورد نظام آموزشی فرانسه...

تحقیق در مورد اخته کردن گوساله نر

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد احداث باغ زیتون

تحقیق در مورد احداث باغ زیتون...

دانلود تحقیق ماشین الکتریکی

دانلود تحقیق ماشین...

تحقیق در مورد اجزای تشکیل دهنده یک فیبر نوری

تحقیق در مورد اجزای...

دانلود کنش پژوهی کارورزی3دبیری فیزیک

دانلود کنش پژوهی کارورزی3دبیری فیزیک...

تحقیق در مورد احادیث

تحقیق در مورد احادیث...

تحقیق در مورد نشانه های هیجانی افسردگی 27 ص

تحقیق در مورد نشانه های...

پاورپوینتی در مورد رمزنگاری متقارن
پاورپوینتی در مورد چالشهای جهانی بهداشت عمومی
پاورپوینتی در مورد روش تحقیق با رویکردی به پایان نامه و مقاله نویسی
پاورپوینتی در مورد جستجوی ممنوع
پاورپوینتی در مورد دین باوری و دین مداری
مطلبی در مورد آفرینش
مطلبی در مورد آغاز خلقت انسان 20 ص
مطلبی در مورد آشنایی با SCSI 00
مطلبی در مورد آسیب‌شناسی تربیت دینی جوانان
مطلبی در مورد xsl چیست؟ 13 ص
پاورپوینتی در مورد رمزنگاری متقارن
پاورپوینتی در مورد چالشهای جهانی بهداشت عمومی

کلمات کلیدی :مکانیسم های فعالی آنزیم مواد مغذی حریک سیسم میکروارگانیسم های افزایش فعالی های باکریایی آنزیم های های پیشنهادی درغذیه طیور افزایش اسفاده فعالی پروبیویک میکروارگانیسم مکانیسم laquo
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

تحقیق در مورد سازمان حمل ونقل پایانه ها 14 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل : .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 14 صفحه


قسمتی از متن .doc :

فهرست عناوین:

معرفی

اهم فعالیتهای سازمان

اهداف سازمان

عمده فعالیتهای اجرایی

عملکرد(جداول ونمودارها)

معرفی:سازمان حمل و نقل پایانه های کشور در سال 1373 براساس مصوبه شورای عالی اداری کشور با ادغام وظایف معاونت حمل و نقل وزارت راه و ترابری و شرکت سهامی خاص پایانه های عمومی تشکیل شد . در سال 1383 معاونت راهداری وزارت راه و ترابری نیز در سازمان ادغام گردید و نام سازمان به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تغییر یافت. سازمان حمل و نقل و پایانه های استان قزوین در سال 76 پس از استان شدن ایجاد و سازماندهی شد .این سازمان وظیفه سیاست گذاری و نظارت بر حمل و نقل جاده ای استان در بخشهای مختلف کالا و مسافر , ایمنی و ترافیک و ترانزیت را بعهده دارد . تعداد کارکنان سازمان 34 نفر بوده که در قالب 2معاونت و 10 اداره و واحد فعالیت می نمایند .

اهم فعالیتهای سازمان در سال 83:

اجرای طرح آمارگیری مبدا و مقصد جاده ای .

اجرای طرح فراخوان کارت هوشمند .

اجرای طرح ایمن سازی مدارس حاشیه راهها.

صدور کارت سلامت .

نوسازی ناوگان.

واگذاری صدور حواله بارنامه به بخش غیر دولتی.

راه اندازی شورای حل اختلاف ویژه حمل و نقل .

برگزاری نشست منطقه ای حمل و نقل ویژه مدیران شمال کشور .

اجرای طرح تکریم ارباب رجوع .

اتوماسیون اداری .

شناسایی نقاط حادثه خیز استان و تحلیل تصادفات.

برگزاری کلاسهای آموزشی ویژه کارکنان و رانندگان .

تهیه سالنامه آماری.

راه اندازی سایت اطلاع رسانی سازمان.

برگزاری سمینار توجیهی بهبود مستمر استقرار نظام پیشنهادها .

حذف ثبت ساعت اتوبوس ها درپاسگاههای پلیس راه .

برگزاری اولین دوره آموزشی مقدماتی بهبودفرآیندویژه مدیران وکارشناسان مجموعه ادارات تابعه وزارت راه

برگزاری نمایشگاه.

برگزاری جلسه کارگروه طرح ITS محور پایلوت قزوین – رشت .

حائز رتبه سوم تحول اداری سازمان در هفتمین جشنواره شهید رجائی .

عضو شورای اداری استان .

عضو کمیته حوادث غیر متقربه.

عضو کمیته مبارزه با قاچاق کالا و ارز.

عضو کمیته خرید گندم.

عضو کمیته حمل سیمان.

عضو شورای حمل استان.

عضو کمیته کارگروه امداد و نجات.

عضو کمیته کارگروه گردشگری.

عضو کمیته کارگروه امور زیربنایی.

عضو کمیته کارگروه ترافیک شهرداری.

اهداف سازمان :

اصلاح ساختار تشکیلاتی حمل و نقل جاده‌ای

زمینه‌سازی برای تشکیل شرکتهای مقتدر ( با توان سرمایه‌گذاری بالا) در حمل ونقل جاده‌ای

ارتقاء فرهنگ بهره‌وری و ترویج مدیریت مشارکتی

اصلاح ساختار نیروی انسانی

ایجاد هماهنگی در دستگاهها و سازمانهای مرتبط با حمل و نقل

استفاده از فن‌آوریهای جدید به ویژه در زمینه اطلاعات

فعال نمودن هر چه بیشتر کریدور شمال جنوب

ایمن‌سازی عبور و مرور

تقویت کمی و کیفی چگونگی نظارت بر اجرای قوانین و مقررات

توسعه استانداردها در حمل و نقل جادهای به ویژه در زمینه ایمنی

فرهنگ‌سازی در زمینه رعایت مقررات و ضوابط ایمنی

نوسازی ناوگان

ایجاد زمینه‌های لازم برای افزایش رقابت در ارایه خدمات حمل و نقل

ایجاد زمینه‌های لازم برای افزایش سطح خدمات حمل و نقل جاده‌ای

ایجاد تسهیلات لازم برای توسعه سرمایه‌گذاری غیر دولتی

استفاده از فن‌آوریهای جدید









سایر محصولات :
تحقیق در مورد سازمان حمل ونقل پایانه ها 14 ص

تحقیق در مورد سازمان حمل ونقل...

تحقیق در مورد ساختمان فلزی

تحقیق در مورد ساختمان فلزی...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره سرطان خون

دانلود پاورپوینت جامع...

تحقیق در مورد زنبور عسل

تحقیق در مورد...

دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک – واحد کنترل کیفیتword 50صفحه

دانلود گزارش کارآموزی رشته مکانیک –...

تحقیق در مورد زانوی عقب رفته 10ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد ریزش اتمی 34 ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد ریاضی دانان مسلمان 15 ص

تحقیق در مورد ریاضی دانان مسلمان...

تحقیق در مورد رویکرد تی ئی ای ام

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد روناس

تحقیق در مورد روناس...

تحقیق در مورد روغن زیتون

تحقیق در مورد...

تحقیق در خصوص ورق های کامپوزیت در نما ،به همراه تصاویر

تحقیق در خصوص ورق های کامپوزیت...

تحقیق در مورد روشهای یادگیری ریاضی

تحقیق در مورد روشهای...

تحقیق در مورد روشهای تکراری پیش فرض در مسائل گسسته خطی

تحقیق در مورد روشهای تکراری پیش فرض...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره کمک های اولیه

دانلود پاورپوینت جامع وکامل...

تحقیق در مورد روش اجرای سازه نگهبان موقت 10 ص

تحقیق در مورد روش...

تحقیق در مورد روشهای اجرای شالوده های عمیق 12 ص

تحقیق در مورد روشهای اجرای شالوده...

تحقیق در مورد روش جلوگیری از اسراف و کاهش ضایعات 12 ص

تحقیق در مورد روش...

تحقیق در مورد روش اندازه‏گیری مقدار آمونیاک

تحقیق در مورد...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره آلودگی صوتی و نویز در خودرو ها

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره آلودگی...

تحقیق در مورد روش اندازه‏گیری عصاره محلول در آب سرد در ادویه و چاشنی 6ص

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد رودخانه ی ویستولا واقع در لهستان 11 ص

تحقیق در مورد رودخانه...

تحقیق در مورد روش اندازه گیری کلسیم در غذای دام

تحقیق در مورد روش اندازه...

تحقیق در مورد روبیدیم

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد روابط زوجین 17 ص

تحقیق در مورد روابط زوجین 17 ص...

تحقیق در مورد رنگرزی بر روی پنبه

تحقیق در مورد...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره بررسی عوامل موفقیت بنگاه‌های کارگزاری واسطه‌ در پیاده‌سازی نوآوری بازمطالعه موردی شرکتهای نان

دانلود پاورپوینت جامع وکامل...

تحقیق در مورد رنگرزی

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد رنگرزی بر روی پنبه

تحقیق در مورد رنگرزی...

تحقیق در مورد رنسانس و سه انقلاب فکری

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد رله و سکسیونر 35 ص

تحقیق در مورد رله و...

تحقیق در مورد رمانتیسم

تحقیق در مورد رمانتیسم...

تحقیق در مورد رشد نوزاد 16 ص

تحقیق در مورد رشد نوزاد...

تحقیق در مورد رشته های دوچرخه کوهستان 6ص

تحقیق در مورد رشته های...

دانلود پاورپوینت پیرامون داستان کوتاه درباره جبران محبت

دانلود پاورپوینت پیرامون...

تحقیق در مورد رسانای الکتریکی 14 ص

تحقیق در مورد رسانای الکتریکی 14...

تحقیق در مورد رجیستری 69 ص

تحقیق در مورد رجیستری 69 ص...

تحقیق در مورد رزم آرا

تحقیق در مورد رزم آرا...

تحقیق در مورد رشته زیست شناسی سلولی مولکولی

تحقیق در مورد رشته زیست شناسی سلولی...

ساخت برنامه اندروید روی گوشی و کسب درآمد

ساخت برنامه اندروید روی...

تحقیق در مورد ربا 19 ص

تحقیق در مورد ربا 19...

تحقیق در مورد رباطه بین افت تحصیلی و سلامت روانی

تحقیق در مورد رباطه...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره بانک توسعه اسلامی Islamic development bank

دانلود پاورپوینت جامع وکامل...

تحقیق در مورد راههای کاهش و مبارزه با قاچاق کالا و ارز

تحقیق در مورد...

تحقیق در مورد راههای ساده برای منشی حرفه ای

تحقیق در مورد راههای ساده...

تحقیق در مورد راه های کاهش مصرف بنزین

تحقیق در مورد راه...

تحقیق در مورد راهنمایی و توصیه های کاربردی جهت آغاز فعالیت پرورش شترمرغ دامپروری

تحقیق در مورد راهنمایی و توصیه های...

تحقیق در مورد ذرت 164 ص

تحقیق در مورد ذرت...

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره کم خونی ناشی از فقر آهن و سایر کم خونی های تغذیه ایی

دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره...

تحقیق در مورد راز نماز 14ص

تحقیق در مورد...

دانلود دیوان کامل مختومقلی فراغی (+دکلمه)
توضیحات بیشتر - دانلود
تحقیق در مورد شیمی نظری
تحقیق در مورد شیمی آنتروپی
تحقیق در مورد شیمی سبز چیست؟
تحقیق در مورد شیمی تجزیه
تحقیق در مورد شوینده‌ها و محیط زیست
پاورپوینت آموزش بخیه
پاورپوینت مدیریت ریسک
دانلود دیوان کامل مختومقلی فراغی (+دکلمه)
پاورپوینت مبانی ترویج و آموزش کشاورزی
پاورپوینت امر به معروف و نهى از منکر در قرآن
پاورپوینت آناتومی و فیزیولوژی دستگاه گوارش
پاورپوینت آموزش به بیماران سرطانی

کلمات کلیدی :عضو کمیه کارگروه لازم برای افزایش های لازم برای فنzwnj آوریهای جدید حمل ونقل پایانه عضو کمیه کمیه کارگروه سازمان حمل اجرای طرح لازم برای حمل ونقل سازمان کارگروه برگزاری اجرای شورای اداری زمینه جادهzwnj گذاری
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود گزارش کار کار آموزی در شرکت نورد و تولید قطعات فولادیword 24 صفحه

دانلود گزارش کار کار آموزی در شرکت نورد و تولید قطعات فولادی(word) 24 صفحه

شرح مختصر : شرکت نورد و تولید قطعات فولادی از اواخر سال 1346 تاسیس شده و بطور رسمی در تاریخ بیستم مرداد ماه سال هزارو سیصدو چهل و هفت به منظور ردخته گری قطعات فولادی شروع بهکار نموده است . یادآوری می شود که با توجه به تاریخجه شرکت ، می توان آن را به عنوان اولین کارخانه ریخته گری فولاد ایران به حساب آورد. در زمان تاسیس مشخصات شرکت به قرار زیر است :

– نام شرکت : شرکت سهامی تولید قطعات فولادی

– نوع شرکت : سهامی خاص

– موضوع شرکت : تاسیس کارخانجات ذوب آهن و فولاد و فلزات دیگر ، ماشین سازی تولید و ساخت محصولات و لوازم فولادی ، آهن و غیره.

به منظور تحقق عملی شرکت ، کارخانه ای در محل کیلومتر 17 جاده قدیم کرج در زمینی بهمساحت 22000متر مربع متشکل از یک سالن ریخته گری و یک ساختمان اداری احداث می گردد . مساحت اولین سالن 1080 متر مربع و سطح زیر بنای ساختمان اداری 1250 متر مربع بوده است . سالن وساختمان مذکور درحال حاضر سالن شماره یک ریخته گری ، و همچنین دفتر فنی ، آزمایشگاه و آشپزخانه فعلی را تشکیل می دهند .

ریخته گری دستی :

کارخانه تولید خود را در سالن ریخته گری با یک کوره دوار ، یک کوره کوپل و هشت عدد کوره زمینی ذوب چدن آغاز نمود و قصد احداپ کنندگان آن تولید قطعات چدنی چکش خوار شامل انواع اتصالات لوله های آب و قطعات یدکی خودرو به ظرفیت تولید سالیانه 700 تن بوده است .

وضعیت پرسنل در آن تاریخ و در بدو امر به قرار زیر بوده است :

– مهندس : 1 نفر

– کارمند : 7 نفر

– کارگر ساده : 45 نفر

به علت مسائل فنی و اقتصادی که در کار تولید چدن چکش خوار وجود داشت ، کارخانه از تولید آن با کوره های موجود صرف نظر نموده و برای بهبود و انجام تولیدات مورد نظر از کوره های القایی استفاده نموده است . به همین منظور در سال 1349 کارخانه دو دستگاه کوره خریداری شده القائی 3 تن به مارک کارخانه یونکر آلمان غربی را در خط تولید آورده و سالن های دو و سه ریخته گری را بر پا نموده با وارد شدن دو کوره القائی به خط تولید کارخانه توان فنی و اقتصادی کارخانه از نظر حجم و تنوع تولید قطعات افزایش یافته و توانست که اولین تجربیات تولید قطعات فولادی را آزمایش نماید .

فهرست :

تاریخچه قبل از انقلاب

ریخته گری دستی

وضعیت سهامی

استاندارد و گوهینامه های شرکت

واحد نورد گرم ورق های فولادی

ساخت سازه های فولادی و تجهیزات صنعتی

واحد فنی و مهندسی

کنترل کیفیت و آزمایشگاه

واحد قیچی

تعریف سنگ زنی

کابرد دستگاه سنگ مغناطیسی

مزایای سنگ زنی

روش کار با دستگاه سنگ مغناطیسی

انواع ماشین های سنگ زنی

ماشین صفحه تراش دروازه ای

ماشین دریل رادیال

کاربرد اصلی ماشین دریل رادیال

گزارش آزمایش کشش و خمشو کوآنتومی

تراشیدن چرخ دنده ساده با دستگاه فرز افقی

زدن جای خار روی شفت با دستگاه فرز عمودی

استاندارد سازی ورق های درجه یک

کنترل base plate های موجود در واحد قیچی

ریخته گری در قالب های CO2(دی اکسید کربن )

24 صفحه









سایر محصولات :
دانلود گزارش کار کار آموزی در شرکت نورد و تولید قطعات فولادیword 24 صفحه

دانلود گزارش کار کار...

پکیج آموزش نقاشی ، رنگ آمیزی و تحلیل

پکیج آموزش نقاشی ، رنگ آمیزی...

دانلود مقاله بررسی مواد سرامیکی از دیدگاه مهندسی شیمیword 64 صفحه

دانلود مقاله بررسی مواد سرامیکی...

دانلود مقاله تاریخچه ریخته گریword 19 صفحه

دانلود مقاله تاریخچه ریخته...

دانلود تحقیق و مقاله پیرامون کاربرد آبیاری مغناطیسی در کشاورزیword 8صفحه

دانلود تحقیق و مقاله...

دانلود مقاله پیرامون کاشت و تکثیر گیاهان زینتیword 14 صفحه

دانلود مقاله پیرامون کاشت و...

دانلود تحقیق پیرامون انواع گلword 15 صفحه

دانلود تحقیق پیرامون انواع...

دانلود تحقیق مقاله پیرامون پیازword 36صفحه

دانلود تحقیق مقاله پیرامون پیازword ...

دانلود مقاله آموزش پرورش و تولید میگوword 11صفحه

دانلود مقاله آموزش پرورش و تولید...

دانلود مقاله پیرامون آبهای زیرزمینی حوزه بلغورword 48صفحه

دانلود مقاله پیرامون آبهای...

دانلود مقاله پرورش و تولید میوه کیویword 16صفحه

دانلود مقاله پرورش و تولید میوه کیویword...

دانلود مقاله الگوی کاشت مناسب در اراضی شورword 13صفحه

دانلود مقاله الگوی...

اهمیت کنترل مواد غذایی در سطح عرضه و برنامه های آینده

اهمیت کنترل مواد غذایی در...

اهمیت توجه به زنان وابسته به مواد هنگام زایمان

اهمیت توجه به زنان وابسته...

اهداف، سؤال، فرضیه

اهداف، سؤال، فرضیه...

آموزش حقوق شهروندی

آموزش حقوق شهروندی...

انسان

انسان...

آلاینده های موادغذائی

آلاینده های موادغذائی...

آب سبز آب آبی

آب سبز ...

آشنائی با تحول در نظام اداری

آشنائی با تحول در نظام اداری...

آشنایی با قوانین مالی و محاسباتی

آشنایی با قوانین مالی و محاسباتی...

آزمایشگاه شیمی معدنی1

آزمایشگاه شیمی معدنی1...

آدیپوکین ها

آدیپوکین ها...

گزارش کامل کارورزی دبیری زیست شناسی

گزارش کامل کارورزی دبیری زیست شناسی...

گزارش کامل کارورزی دبیری زیست شناسی

گزارش کامل کارورزی دبیری زیست شناسی...

گزارش کامل کارورزی دبیری زیست شناسی

گزارش کامل کارورزی دبیری زیست شناسی...

کارورزی 3 دبیری الهیات و معارف اسلامی

کارورزی 3 دبیری الهیات...

کارورزی 3 دبیری الهیات و معارف اسلامی

کارورزی 3 دبیری الهیات و معارف اسلامی...

کارورزی 3 دبیری الهیات و معارف اسلامی

کارورزی 3 دبیری الهیات و...

کارورزی 3 دبیری الهیات و معارف اسلامی

کارورزی 3 دبیری الهیات و معارف اسلامی...

کارورزی 3 دبیری الهیات و معارف اسلامی

کارورزی 3 دبیری الهیات و معارف...

کارورزی 3 کنش پژوهی علوم تربیتی

کارورزی 3 کنش پژوهی علوم تربیتی...

کارورزی 3 کنش پژوهی علوم تربیتی

کارورزی 3 کنش پژوهی علوم تربیتی...

کارورزی 3 کنش پژوهی علوم تربیتی

کارورزی 3 کنش پژوهی...

دانلود مقاله پیرامون آفات مرکباتword 30 صفحه

دانلود مقاله پیرامون آفات...

کارورزی1علوم تربیتی

کارورزی1علوم تربیتی...

کارورزی1علوم تربیتی

کارورزی1علوم تربیتی...

کارورزی1علوم تربیتی

کارورزی1علوم تربیتی...

کارورزی2 علوم تربیتی

کارورزی2 علوم تربیتی...

کارورزی2 علوم تربیتی

کارورزی2 علوم تربیتی...

کارورزی2 علوم تربیتی

کارورزی2 علوم تربیتی...

پاورپوینت در مورد یادگیری درخت تصمیم

پاورپوینت در مورد یادگیری درخت تصمیم...

گزارش فیزیکی، سازمانی، آموزشی، عاطفی

گزارش فیزیکی، سازمانی، آموزشی، عاطفی...

گزارش فیزیکی، سازمانی، آموزشی، عاطفی

گزارش فیزیکی، سازمانی، آموزشی، عاطفی...

گزارش فیزیکی، سازمانی، آموزشی، عاطفی

گزارش فیزیکی، سازمانی، آموزشی، عاطفی...

پاورپوینت در مورد نقش پوشش مطلوب وحجاب مقبول دربهداشت دوران بلوغ دختران

پاورپوینت در مورد...

کارورزی 2 علوم تربیتی

کارورزی 2 علوم تربیتی...

کارورزی 2 علوم تربیتی

کارورزی 2 علوم تربیتی...

کارورزی 2 علوم تربیتی

کارورزی 2 علوم تربیتی...

فروش پکیج فایل بیش از دو هزار فایل ورد و پاورپوینت -جدید و پرفروش با قیمت 60 هزار تومان
پاورپوینت تصمیم گیری چند معیاره -45 اسلاید
دانلود مقاله تأثیر گزارش حسابرسی بر بازده سهام(word) 16 صفحه
پاورپوینت پول شویی
دانلود مقاله زلزله چیست ؟ (word)
دانلود مقاله احتراق در محیط زیست(word) 21 صفحه حاشیه دار و زیبا
پروژه سی شارپ بیمارستان
سورس کد نقشه هوشمند ایران با سی شارپ
کدهای ضروری کنسول سی شارپ
سورس پروژه جستجوی فایل در کامپیونر با سی شارپ
پاورپوینت صفر تا صد معرفی مشهد مقدس
دانلود مقاله توسعه و برنامه ریزی اقتصادی(word) 37 صفحه
پاورپوینت بازاریابی بنادر - 19 اسلاید
تحقیق در مورد PLC
دانلود پاورپوینت زردشت، آیین و عقاید آن در عهد باستان
پاورپوینت پول شویی
دانلود مقاله بررسی عوامل موثر در کسری و فزونی صندوق از دید تحویلداران بانک ملی(word) 33 صفحه
دانلود مقاله پیرامون مالیات(word) 50صفحه
دانلود پاورپوینت تزئینات وابسته به معماری - 23 اسلاید زیبا و شیک پاورپوینت
سورس پروژه دفترچه تلفن به زبان کنسول سی شارپ
دانلود مقاله معماری معاصر ایران(word) 15 صفحه
پاورپوینت صفرتاصد یزد
سورس mvvm
دانلود مقاله تأثیر گزارش حسابرسی بر بازده سهام(word) 16 صفحه
دانلود مقاله پیرامون آفات مرکبات(word) 30 صفحه
نام پاورپوینت : روانشناسی تربیتی
فایل پاورپوینت اقلیم اصفهان
دانلود مقاله پیرامون جهاد اقتصادی(word) 70 صفحه
دانلود مقاله حسابداری دولتی(word) 31 صفحه
پاورپوینت دستور زبان فارسی
دانلود برنامه و آموزش تصویری ساخت شماره مجازی آمریکا --تست شده همه چیز اوکیه
دانلود مقاله بودجه و پروژه های عمرانی(word) 40صفحه
موضوع مقاله: آمار و مدل سازی(word)
دانلود مقاله کنترل موجودی انبار شرکت گروه ماشین های اداری(word) 99 صفحه
دانلود مقاله پرورش و تولید میوه کیوی(word) 16صفحه
دانلود مقاله الگوی کاشت مناسب در اراضی شور(word) 13صفحه
پاورپونت طراحی الگوریتم ها (با شبه کد های c ++)
پاورپونت صفر تا صد مانیتور
دانلود پاورپوینت اقتصاد اسلامی-18 اسلاید شیک و زیبا و جامع
ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻫﻤﺮﺍه ﺑﺎ ﻣﺜﺎﻝ ﺭﺷﻨﺎﻝ ﺭﺯ
نام پاورپوینت : پاورپوینت حسابداری ملی
دانلود مقاله اثر فرسایش آبی در کاهش حاصلخیزی(word) 53صفحه
پاورپوینت حقوق تجارت
دانلود مقاله تاریخچه و نحوه ی استفاده از صدا در کامپیوتر و وب‎(word)
پاورپوینت شاخص های اندازه گیری عملکرد بخش ها
پاورپوینت جنگ نرم : مبانی ، ابزارها و راه‌های مقابله
دانلود مقاله و تحقیق پیرامون کوره آفتابی(word) 12 صفحه شیک و کامل
دانلود پروژه کنترل کیفیت آماری – کنترل فرآیند آماری(word) 54 صفحه
آشنایی با تکنولوژی VOIP + پاورپوینت
فروش پکیج فایل بیش از دو هزار فایل ورد و پاورپوینت -جدید و پرفروش با قیمت 60 هزار تومان
توضیحات بیشتر - دانلود
پاورپوینت درباره کنترل فیزیکوشیمیایی
پاورپوینت در مورد کنترل عمق بیهوشی با استفاده از روش MPC
پاورپوینت در مورد کنترل کیفی دستگاههای سی تی اسکن
پاورپوینت در مورد کنترل عصبی تطبیقی بازوی انعطاف پذیر
پاورپوینت در مورد کنترل مایع
پاورپوینت در مورد کنترل بهداشتی استخرهای شنا
پاورپوینت در مورد کمیته جامعه ایمن شهرستان تایباد
پاورپوینت در مورد کمک‌هزینه دستیاران دوره تخصصی، فلوشیپ و فوق‌تخصصی
پاورپوینت در مورد کمر درد های ناشی از کار
پاورپوینت کمپوت آناناس
پاورپوینت در مورد کلینیک تخصصی و فوق تخصی
پاورپوینت درمورد کلیات محیط زیست
پاورپوینت در مورد کلیات فارماکولوژی
دانلود پروژه کارآفرینی و طرح تولید شیرینی
پاورپوینت در مورد کلیات استناد
پاورپوینت در مورد کشور عراق
پاورپوینت در مورد کشور اسپانیا(جغرافیا,موقعیت و فرهنگ)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC)
پاورپوینت در مورد کروماتوگرافی گازی
پاورپوینت در مورد کربوهیدراتها
پاورپوینت در مورد کدهای احراز تمامیت پیام و توابع درهم ساز
پاورپوینت در مورد کتابشناسی
پاورپوینت در مورد کتاب کار نمای کلاسی انرژی
پاورپوینت کاهش و کنترل وزن Weight Reduction
پاورپوینت در مورد کاهش و کنترل نشت در بدنه و پی سد خاکی
پاور پوینت در مورد کاهش اثر پدیده تشدید زیرسنکرون توسط بانک مقاومت ترمزی دینامیکی
پاورپوینت درباره کانابیس
کامپیوترهای قابل پوشیدن
پاورپوینت درباره کالیبریشن
پاورپوینت در مورد کارگاه مقدماتی روش تحقیق
پاورپوینت درباره کارگاه خبرنویسی
پاورپوینت در مورد کارگاه ثبت اختراع
پاورپوینت درباره کارگاه تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرم افزار SPSS
پاورپوینت در مورد کارگاه برنامه ریزی شهری
پاورپوینت در مورد کارگاه بازار یابی
پاورپوینت در مورد کارگاه ایمنی بیمار مبتنی بر حوزه نظام سلامت
پاورپوینت کارگاه ایمن سازی
مقاله درباره گراف -9 صفحه
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آلودگی هوا
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزشی آشنایی با نظام آموزش کارکنان ودستورالعمل های آن
پاورپوینت در مورد کارگاه آموزش ضمن خدمت
پاورپوینت در مورد کارگاه آشناسازی اعضای هیأت علمی با قوانین و مقررات دانشگاه
پاورپوینت در مورد کارکردهای اختصاصی تغذیه در بلایا و فوریت ها
پاورپوینت کارتونهای قدیمی دوران کودکی
پاور پوینت در مورد کارت گرافیک و مانیتور

کلمات کلیدی :تولی قطعات فولای تولی قطعات فولایword تولی قطعات ریخته گری شرکت نور بوه است قطعات فولای چکش خوار متر مربع کوره های های موجو قطعات کارخانه ریخته ستگاه فولای ماشین
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت روانشناسی رشد 1،دکتر سیف، فصل پنجم رشد از سه تا هفت سالگی

پاورپوینت روانشناسی رشد 1،دکتر سیف، فصل پنجم رشد از سه تا هفت سالگی

پاورپوینت روانشناسی رشد 1 ، فصل پنجم ر شد از سه تا هفت سالگی

تالیف دکتر سوسن سیف، پروین کدیور، رضا کرمی نوری، حسین لطف آبادی

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید:44

رشد جسمی

رشد جسمی سریع کودک،کودک را برای تجربه و یادگیری بیشتر آماده می کند و بتدریج که بزرگتر می شود و به شبکه پیچیده تری از تجارب دست می یابد؛از حواس خود هرچه بیشتر استفاده می کند و باکمک راه رفتن با محیطی گسترده و متنوع رو به رو می شود.

رشد دندان ها و اهمیت دندان های شیری:دندان های شیری میان دو تا سه سالگی تکمیل می شود و کودک را در استفاده از غذای بزرگسالان هرچه بیشتر یاری می دهد.اولین دندان دائمی که آن را«آسیای شش سالگی»می نامند









سایر محصولات :
پاورپوینت روانشناسی رشد 1،دکتر سیف، فصل پنجم رشد از سه تا هفت سالگی

پاورپوینت روانشناسی رشد 1،دکتر...

دانلود پاورپوینت روش های تدریس روش مکاشفه ای

دانلود پاورپوینت روش های تدریس...

پاورپوینت اصول سرپرستی ،کار و کارگر

پاورپوینت اصول سرپرستی...

دانلود پاورپوینت روش استقرایی

دانلود پاورپوینت روش استقرایی...

دانلود پاورپوینت روش های تدریس روش بحث گروهی

دانلود پاورپوینت روش های تدریس...

دانلود پاورپوینت درباره کره زمین

دانلود پاورپوینت درباره...

پاورپوینت درس پنجم، علوم تجربی، حرکت بدن

پاورپوینت درس پنجم، علوم تجربی، حرکت...

فایل کامبینیشن G935F و G935FD

فایل کامبینیشن G935F و G935FD...

طرح کارآفرینی اتوماسیون حمل و نقل درون شهری تاکسی تلفنی

طرح کارآفرینی اتوماسیون حمل...

دانلود پاورپوینت روش مناظره

دانلود پاورپوینت روش...

دانلود پاورپوینت درس17مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی سفر به کربلا1

دانلود پاورپوینت درس17مطالعات اجتماعی پایه پنجم...

دانلود پاورپوینت درس18 مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی سفر به کربلا 2

دانلود پاورپوینت درس18 مطالعات اجتماعی پایه پنجم...

دانلود پاورپوینت روش های تدریس، روش حل مسئله

دانلود پاورپوینت روش های تدریس، روش...

پاورپوینت علوم دوم دبستان زنگ علوم

پاورپوینت علوم دوم دبستان زنگ علوم...

آموزش کامل و حرفه ایی ساخت ترینربرای تمام بازی های کامپیوتری همراه با نرم افزار ترینر

آموزش کامل و حرفه ایی ...

پاورپوینت آمار و سرشماری در ریاضی ابتدایی

پاورپوینت آمار و سرشماری در ریاضی...

دانلود پاورپوینت بندورا درباره یادگیری چه می گوید؟

دانلود پاورپوینت بندورا درباره یادگیری چه می...

دانلود پاورپوینت در مورد روش های تدریس روش گردش علمی

دانلود پاورپوینت در...

کنکور سال 95 هنرستان

کنکور سال 95 هنرستان...

طرح کارآفرینی درباره شرکت بیمه ای پوشش گر شرق

طرح کارآفرینی درباره شرکت بیمه...

آموزش نام گذاری ترکیب های یونی و جدول آنیون ها و کاتیون ها

آموزش نام گذاری ترکیب های یونی...

دانلود پاورپوینت در مورد روش تدریس مناظره

دانلود پاورپوینت در مورد...

پروژه ی آمار

پروژه ی آمار...

پاورپوینت گزارش روند و چگونگی تدریس علوم پایه پنجم ابتدایی

پاورپوینت گزارش روند...

تولید به هنگام JIT

تولید به هنگام JIT...

دانلود پاورپوینت در مورد روش های تدریس یادگیری تسلط یاب

دانلود پاورپوینت در مورد روش های تدریس...

ISO 9001

ISO 9001...

پاورپوینت آموزش ریاضی سوم دبستان متر و کیلومتر

پاورپوینت آموزش ریاضی سوم...

دانلود پاورپوینت در مورد روش بدیعه پردازی

دانلود پاورپوینت در مورد...

دانلود پاورپوینت در مورد روش یاد سپاری

دانلود پاورپوینت در مورد روش یاد سپاری...

جزوه شیمی آلی 1 ، 2 و 3

جزوه شیمی آلی 1 ، 2...

3 مقاله isi با 75 صفحه ترجمه فارسی درمان چندوجهی معنوی_مذهبی

3 مقاله isi با...

مقاله نقطه آزئوتروپ

مقاله نقطه آزئوتروپ...

کتاب Compressor Perfor mance Aerodynamics for the User

کتاب Compressor Perfor mance Aerodynamics for...

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران word 18 صفحه

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران word...

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران word 18 صفحه

قانون اساسی جمهوری...

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران word 18 صفحه

قانون اساسی جمهوری اسلامی...

مقاله بررسی ساختاری، میکروساختاری و مغناطیسی نانو ذرات بیسموت فریت آلاییده شده با لانتانیوم و ایتریم

مقاله بررسی ساختاری،...

مقاله بررسی نقش فلزات سنگین برسلامتی انسان

مقاله بررسی نقش فلزات...

ترمودینایک آماری

ترمودینایک آماری...

زاویه پیوندی

زاویه پیوندی...

پاورپوینت آشنایی با فلورسانس اشعه ایکس در آنالیز مواد

پاورپوینت آشنایی با فلورسانس اشعه ایکس...

طرح کارآفرینی درباره یخچال خانگی شرکت تولیدی گلسان

طرح کارآفرینی درباره یخچال خانگی...

کارآفرینی درباره شرکت زامیاد

کارآفرینی درباره شرکت زامیاد...

جزوه الکترونیک 2 دکتر ابریشمی‎فر دانشگاه علم و صنعت

جزوه الکترونیک 2 دکتر...

راهنمای نحوه قرارگیری دوربین دردست ، همراه با شکل نحوه ی اشتباه و صحیح word 13 صفحه

راهنمای نحوه قرارگیری دوربین دردست...

دانلود فایل درس پژوهی ریاضی سوم ابتدایی الگوی تقارن
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پنجم ابتدایی مفهوم حجم
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی سوم ابتدایی خواندن ساعت
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پایه دوم ابتدایی آشنایی دانش آموزان با اعداد زوج و فرد
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی سوم ابتدایی خواندن ساعت
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پنجم ابتدایی مفهوم حجم
دانلود فایل درس پژوهی بخوانیم اول ابتدایی جنگل(گ)
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی سوم ابتدایی الگوی تقارن
دانلود فایل درس پژوهی ریاضی پایه ششم ابتدایی کسر و عدد مخلوط
پاورپوینت عیوب در ریختگری تحت فشار
پاورپوینت عوامل موثر در تدریس موفق
پاورپوینت عوامل مؤثر بر محتوا در روابط عمومی
پاورپوینت عوامل محیطی و تنش
پاورپوینت عوامل شیمیایی زیان آور محیط کار
پاورپوینت عوامل زیان آورشیمیایی محیط کار
پاورپوینت عوارض کانال(تداخل نمونه ها،نویز،فیدینگ) آنالیز خطا،کدینگ کانال
پاورپوینت عوارض جذام
پاورپوینت عملیات تحت فشار
پاورپوینت بیداری اسلامی در جهان عرب، ایران و شبه قاره هند

کلمات کلیدی :سالگی اوروینت روانشناسی هفت سالگی اوروینت هفت سالگی اوروینت روانشناسی فصل نجم روانشناسی رشد هرچه بیشتر دندان های سالگی اوروینت دندان روانشناسی
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

دانلود تحقیق جامع وکامل درباره ارزشیابی توصیفی فرمتdoc

28صفحه

موضوع : ارزشیابی توصیفی

به عنوان معلم باید عمیقاً باور داشته باشیم که هر دانش آموز قابلیت رشد و یادگیری را دارد به شرط آنکه ابزارهای سنتی ارزشیابی را که بدون توجه به تفاوتهای فردی ، فقط به دنبال نقطه ضعف هاست رها کنیم و ابزاری بسازیم که توانایی ها را شناسایی کند و به دانش آموز اعتماد به نفس بخشد و زمینه را به گونه ای مهیا کنیم که نمره گرایی از بین برود و معلم و دانش آموز و اولیاء همه به دنبال کیفیت کار باشند نه کمیت . کثرت مقالات و کتبی که اخیراَ به پیشرفت ارزشیابی تحصیلی اختصاص یافته و در آنها کوشش شده است تا ضرورت و شایستگی ارزشیابی رد شود یا اثر بخشی آن بهبود یابد خود مؤید این واقیت است که ارزشیابی های کیفی تا چه اندازه مورد توجه و سؤال می باشند . اصطلاح ارزشیابی در معنای بسیار وسیع خود عبارت از عملی است که به وسیله آن درباره واقعه ای ، یا یک فرد یا شئ با توجه به معیاری قضاوت می شود .

از طرف دیگر موضوع قضاوت و معیار ارزشیابی هر چه باشد در نفس عمل تغییری ایجاد نمی شود ، بنابراین عمل ارزشیابی حوزه بسیار گسترده ای دارد که غیر از بارزده های تحصیلی چندین نمونه دیگر می توان برای آن ذکر نمود . در واقع امتحان نوعی قضاوت است که طبق اصول معینی انجام می شود و وسیله ای برای توصیف تغییر رفتار دانش آموز در جهت اهداف آموزش و پرورش و کمک به بهبود یادگیری است .

ارزشیابی یکی از ارکان هر برنامه درسی است همان طور که در ابتدای هر درس با انجام ارزشیابی تشخیص میزان دانش و توانایی فراگیران سنجیده می شود . پس از هر درس و در پایان درس نیز آموخته های دانش آموزان ارزشیابی می گردد .









سایر محصولات :
دانلود تحقیق جامع وکامل درباره ارزشیابی توصیفی فرمتdoc

دانلود تحقیق جامع وکامل درباره ارزشیابی توصیفی...

دانلود تحقیق جامع وکامل درباره ملل متحد و آرمان بشریت فرمتdoc

دانلود تحقیق جامع وکامل درباره ملل متحد...

دانلودمقاله بررسی کامل میقات جحفه فرمتdoc

دانلودمقاله بررسی کامل میقات جحفه فرمتdoc...

دانلودمقاله بررسی کامل نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برند سازی در آسیا فرمتdoc

دانلودمقاله بررسی کامل نقش شخصیت...

دانلود مقاله درباره نمونه پروپوزال بر اساس یک مقاله فرمتdoc

دانلود مقاله درباره...

آداب قرآن خواندن

آداب قرآن خواندن...

دانلود نت و تبلچر آهنگ کمک کن از فرزاد فرزین و فریدون آسرایی

دانلود نت و تبلچر آهنگ...

آموزش نمــازهـای 2 ، 3 و 4 رکعـتــــی بصورت داستانی و انیمیشن

آموزش نمــازهـای 2 ،...

پاورپوینت درباره مشکلات و راهکارهای جذب بارهای جدید در بخش ریلی

پاورپوینت درباره مشکلات و راهکارهای جذب...

پاورپوینت درباره مهارت و اصول خواندنDyslexia

پاورپوینت درباره مهارت...

پاورپوینت درباره نرم افزار پرونده الکترونیکی سلامت ایران

پاورپوینت درباره نرم افزار پرونده الکترونیکی سلامت...

مکانیابی مبلمان شهری

مکانیابی مبلمان شهری...

پاورپوینت درباره نظام بهسازی و آراستگی در کار و محیط کار

پاورپوینت درباره نظام...

تحقیق در مورد پیوند اولیا و مربیان word

تحقیق در مورد پیوند اولیا و مربیان...

پاورپوینت درباره نقش روی در سلامت و ترمیم شکستگی استخوان

پاورپوینت درباره نقش روی...

پاورپوینت درباره نقش کلیدی روابط عمومی ها در کشورهای پیشرفته در مقایسه با نقش تقلیدی آن در کشورهای درحال توسعه

پاورپوینت درباره نقش کلیدی...

پاورپوینت درباره نجوم در اسلام

پاورپوینت درباره نجوم در اسلام...

پاورپوینت درباره نظریه میدانی کرت لوین

پاورپوینت درباره نظریه میدانی کرت لوین...

پاورپوینت درباره نام گذاری در شبکه های کامپیوتری

پاورپوینت درباره نام گذاری در شبکه...

پاورپوینت درباره میزان یا شاخص های بهداشتی

پاورپوینت درباره میزان...

پاورپوینت درباره مفهوم پردازش خط لوله ای

پاورپوینت درباره مفهوم پردازش خط لوله ای...

پاورپوینت درباره مدیریت ذهن

پاورپوینت درباره مدیریت ذهن...

پاورپوینت درباره منسوجات کشاورزی

پاورپوینت درباره منسوجات...

پاورپوینت درباره مفاهیم مرتبط با خودکشی

پاورپوینت درباره مفاهیم مرتبط با خودکشی...

پاورپوینت درباره مکانیک خودرو خود باشید

پاورپوینت درباره مکانیک خودرو خود باشید...

دانلود پاورپوینت درباره هایپوناترمی

دانلود پاورپوینت درباره هایپوناترمی...

پروژه و گزارش کامل و جامع از طراحی و ارزیابی کیفیت یک نرم افزار براساس میزان رضایت مشتری با استفاده از سیستم استنتاج فازی با متلب

پروژه و گزارش کامل و جامع از...

آموزش مرحله به مرحله کاملا کاربردی و پروژه محور سیستم استنتاج فازی یا FIS در متلب به همراه دو پروژه آماده

آموزش مرحله به مرحله کاملا...

نقـش دولـت در اقـتـصاد

نقـش دولـت در...

تحقیق دربا ه ی مجمع عمومی عادی صاحبان سهام

تحقیق دربا ه ی مجمع...

تحقیق درباره یبررسی اثرات شرایط محیطی

تحقیق درباره یبررسی اثرات شرایط محیطی...

تحقیق درباره ی برنامه راهبردی سرمایه انسانی NSF

تحقیق درباره ی برنامه راهبردی...

تحقیق درباره دوران حکومت رضاخان

تحقیق درباره دوران حکومت رضاخان...

فایل فلش فارسی و کمیاب مدل b350e

فایل فلش فارسی...

کتاب پایداری مسکن در برابر سانحه و ارائه راهکارها و پیشنهادات

کتاب پایداری مسکن در...

دانلود کتاب Geothermal Energy

دانلود کتاب Geothermal Energy...

کتاب آموزشی کار با ورد 2013

کتاب آموزشی کار با ورد...

دانلود جزوه اطلاعات بانکی ویژه شرکت در آزمون های استخدامی بانک ها _ 243ص pdf

دانلود جزوه اطلاعات بانکی ویژه شرکت در...

برنامه ای بنویسید که ۲ ماتریس ۲ در ۳ و ۳ در ۴را از کاربر دریافت نماید و آن ۲ ماتریس را در هم ضرب نموده و در خروجی به شکل ماتریس نم

برنامه ای بنویسید که...

کتاب کمیاب و جامع سیستم اویونیک هواپیما

کتاب کمیاب و جامع سیستم اویونیک هواپیما...

آموزش کامل پاورپوینت

آموزش کامل پاورپوینت...

برنامه ای بنویسید که ۲ ماتریس ۲ در ۳ را از کاربر دریافت نماید و آن ۲ ماتریس را با هم جمع نموده و در خروجی به شکل ماتریس نمایش دهد.

برنامه ای بنویسید که ۲ ماتریس...

درخواستگاری بهتراست این سؤالات را بپرسیم

درخواستگاری بهتراست این سؤالات را بپرسیم...

برنامه ای بنویسید که شماره دانشجویی تعدادی از دانشجویان را از ورودی خوانده و در آرایه ای ذخیره کند. سپس با خواندن یک شماره دانشجوی

برنامه ای بنویسید که...

برنامه ای بنویسید که ۲ آرایه n عنصری را ازکاربر دریافت نماید. سپس ۲ آرایه را در یک آرایه جدید ادغام و مرتب نماید و در خروجی نمایش

برنامه ای بنویسید که ۲...

دانلود نمونه سوال برای هوش و استعداد تحصیلی با پاسخ نامه _ 23ص pdf

دانلود نمونه سوال...

معماری موزه

معماری موزه...

الگوریتم بهینه سازی PSO و بکارگیری آن در پروسه Curve Fitting قابل ویرایش فایل Word تعداد صفحات 94

الگوریتم بهینه سازی PSO و بکارگیری آن...

کاستوم ریکاوری HTC ONE M8

کاستوم ریکاوری HTC ONE M8...

تصاویر خودرو با کیفیت بالا

تصاویر خودرو با کیفیت...

پاورپوینت افزودنیهای غذایی (Food Additives)
پاورپوینت طرح بهداشت ایمنی و محیط زیست چیست؟
پاورپوینت سند راهبردی حمل و نقل بخش دریایی 68اسلاید
پاورپوینت برنامه ریزی حمل و نقل 211اسلاید
کارآموزی در شرکت پیمانکاری
پاورپوینت الگوریتم جهش قورباغه ه اShuffled Frog Leaping Algorithm
پاورپوینت درباره خاک
پاورپوینت فصل سوم توابع و عملیات ماتریسی کلاس آموزشی matlab
پاورپوینت تحقیق درباره html
پاورپوینت درباره ارث بری استفاده ی مجدد از کلاس توسط وراثت
نسبتهای مالی و تجزیه و تحلیل‏ صورتهای مالی بانکها
حسابداری حقوق و دستمزد
پروژه وب سایت هتل
پاورپوینت درباره برنامه نویسی جاوا
تاریخچه فتوشاپ 23صفحه
پاورپوینت استاندارد حسابرسی شماره 340
ISMS چیست ,پاورپوینت سیستم مدیریت امنیت اطلاعات 80اسلاید
پاورپوینت سیستمهای خبره
دانلود تحقیق پیرامون روشهای داروئی زایمان
حـاکمیـت شـرکـتـی از تـئـوری تـا عـمـل
تفکر استراتژیک، کارکردها وچالش ها
پزشکی از راه دور
پاورپوینت پروژه ارگونومی
پاورپوینت آموزش فرهنگ ترافیک 23اسلاید
پروژه درس کنترل کیفیت
پاورپوینت معرفی استانداردهای باز الگوبرداری مرکز آمریکایی کیفیت و بهره‌وری (APQC)
پاورپوینت برنامه ریزی منابع سازمانERP Implementation
پاورپوینت شواهد حسابرسی
پاورپوینت ارتباط بین سرمایه اجتماعی و نحوه گذراندن اوقات فراغت اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
پاورپوینت حسابداری مقدماتی 136اسلاید
پاورپوینت مهارت کنترل خشم
توسعه فردی و سازمانی در زمینه تغییرات اقتصادی و تکنولوژی درآموزش و پرورش
پاورپوینت اصول حسابداری و هزینه یابی 141اسلاید
پاورپوینت سمینار بازاریابی تلفنی
پاورپوینت جانوران آبزی پرورشی
پاورپوینت درس مساحت
مبانی مدیریت مالی
پاورپوینت آشنایی با دوربین های عکاسی 69اسلاید
پاورپوینت درس تحلیل آماری 105 اسلاید
پاورپوینت قانون مدیریت خدمات کشوری تامین اجتماعی
صورتهای مالی تلفیقی و سرمایه گذاری در واحد تجاری فرعی شرکتهای سهامی
پاورپوینت تب و تشنج در کودکان 44اسلاید
پاورپوینت مدیریت زنجیره تأمین89اسلاید
پاورپوینت درس ریاضی تابع
پاورپوینت فراگرد تنظیم تا کنترل بودجه 244 اسلاید
دانلود تحقیق جامع وکامل درباره ملل متحد و آرمان بشریت فرمتdoc
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلودمقاله بررسی کامل میقات جحفه فرمتdoc
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلودمقاله بررسی کامل نقش شخصیت برند بر رفتار مصرف کننده و چالش های برند سازی در آسیا فرمتdoc
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود مقاله درباره نمونه پروپوزال بر اساس یک مقاله فرمتdoc
توضیحات بیشتر - دانلود
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون نقش بام و نماهای سبز از منظر پدافند غیرعامل فرمتdoc
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون اساسنامه شرکت خصوصی حسابداری فرمتdoc
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره روش‌های مدرن تأمین مالی در شهرداری
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره شهر گرایی و شهر نشینی در ایران
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره هوشیاری آب
دانلود پاورپوینت پیرامون مقایسه بهترین سایت های فارسی
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره سیستم قلب و گردش خون
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره سقط جنین
دانلود پاورپوینت پیرامون خلق آثار هنری با یخ
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره جایگاه مقرنس کاری در معماری ایرانی
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تقطیر نفت در پالایشگاه
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره آموزش ارائه مطالب
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره آشنایی با ساختمان چشم
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون شیوه ارزشیابی پروژه مهارت شغلی مدیریت آموزشی ,فرمتdoc
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون انواع آنتن و پارامترهای آن فرمتdoc
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون بررسی ریسک و کارایی حسابداری شرکت‌های مالی در طی بحران بدهی فرمتdoc
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون اهداف و اهمیت اجتماعی ورزش فرمتdoc
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون آمار در پزشکی فرمتdoc
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون اهمیت گوشت مرغ در تغذیه انسان فرمتdoc
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون بررسی نقش ارزیابی عملکرد درا فزایش کارآیی کارکنان پارت سازان فرمتdoc
دانلود تحقیق جامع وکامل پیرامون اجزای تجارت الکترونیکی و مدلهای مختلف آن فرمتdoc
دانلود تحقیق پیرامون چه ابزارها وعواملی باعث انگیزش خبرنگاران خبرگزاری ها برای فعالیت ونتیجه بهترمیشود فرمتdoc
دانلود پاورپوینت پیرامون نحوه ی ارسال نامه اداری ازطریق اتوماسیون
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره نیاز های اساسی کودک
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره مصالح ساختمانی شیشه
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره کارگاه مقاله نویسی
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره راهبرد توسعه شهر CDS City Development Strategy آیندة شهرهای ما
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تجزیه تحلیل مدیریت
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره آشنایی با سازمان جهانی بهداشت
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تحلیل بتن شفاف
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تکنولوژی ای جکس (Ajax)
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره تکنیک های شناسایی ارزیابی و کنترل خطرات
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره زیست و آزمایشگاه تبادل گاز ها
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره سیستم کنترل PLC
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره فاکتورهای بحرانی موفقیت
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره فرآیند کارمند یابی
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره موازنه زمان و هزینه
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درس فیزیک پایه 1
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره کمردرد های ناشی از کار
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره کنترل موتور DC به روش PID
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره گردشگری در ایران
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره لودرها
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره مبانیRFID
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره مبانی رهبری در سازمان های پیشرفته
دانلود پاورپوینت جامع وکامل درباره مدیریت پروژه خط 2 قطار شهری مشهد

کلمات کلیدی :رباره ارزشیابی توصیفی ارزشیابی توصیفی فرمتdoc وکامل رباره ارزشیابی جامع وکامل رباره تحقیق جامع وکامل انلو تحقیق جامع انش آموز ارزشیابی توصیفی توصیفی فرمتdoc رباره ارزشیابی وکامل رباره تحقیق جامع جامع وکامل ارزشیابی قضاوت رباره
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت پیوند جاودان

پاورپوینت پیوند جاودان

دانلود پاورپوینت درس 4 پیام های آسمان پایه هشتم دوره اول متوسطه با عنوان: "پیوند جاودان"

فرمت : ppt قابل ویرایش تعداد اسلاید:13









سایر محصولات :
پاورپوینت پیوند جاودان

پاورپوینت پیوند جاودان...

تحقیق علت تأکید قرآن بر نعمت اهل بیت

تحقیق علت تأکید...

دانلود فایل بایوس لپ تاپ HP Compaq NX5000

دانلود فایل بایوس لپ تاپ HP Compaq...

دانلود کتاب Surgical Anatomy Avian Thoracic and Hind Limbs

دانلود کتاب Surgical Anatomy Avian Thoracic...

دانلود پاورپوینت قیمت گذای دربازارهای بین المللی

دانلود پاورپوینت قیمت گذای دربازارهای بین المللی...

پاورپوینت پیام هفتم درس 3 تلخ یا شیرین

پاورپوینت پیام هفتم...

پاورپوینت طرح تعیین محدوده روستای حدید

پاورپوینت طرح تعیین...

فایل فلش فارسی j2prime g532g

فایل فلش فارسی j2prime...

شناخت و تقویت قدرتهای مدیومی

شناخت و تقویت قدرتهای مدیومی...

پاورپوینت معماری های اتک واکوتک

پاورپوینت معماری های اتک واکوتک...

اپلیکیشن کسب و کار اینترنتی پردرآمد

اپلیکیشن کسب و کار...

دانلود فایل بایوس لپ تاپ HP Compaq NW8440

دانلود فایل بایوس لپ تاپ HP...

دانلودپاورپوینت درس هفتم مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی

دانلودپاورپوینت درس هفتم مطالعات اجتماعی...

دانلود فایل بایوس لپ تاپ HP Compaq NC8230

دانلود فایل بایوس...

پاورپوینت درباره سازماندهی رویدادهای ورزشی

پاورپوینت درباره سازماندهی رویدادهای ورزشی...

دانلودپاورپوینت درس هشتم ونهم مطالعات اجتماعی کلاس پنجم ابتدایی

دانلودپاورپوینت درس هشتم ونهم مطالعات اجتماعی...

پاورپوینت درباره روش استفاده از متون علمی شیمی

پاورپوینت درباره روش استفاده...

پاورپوینت پیام هفتم درس 2 استعانت از خدا

پاورپوینت پیام هفتم...

پاورپوینت درباره روشهای جمع آوری داده ها

پاورپوینت درباره روشهای جمع آوری...

پاورپوینت درباره روانشناسی احساس و ادراک

پاورپوینت درباره روانشناسی احساس و ادراک...

دانلود فایل بایوس لپ تاپ HP Compaq NC6400

دانلود فایل بایوس لپ تاپ HP Compaq...

دانلود پاورپوینت طرح توجیهی پرواربندی گوساله با ظرفیت ۱۰۰ راس در هر دوره

دانلود پاورپوینت طرح توجیهی...

پاورپوینت درباره سرقت علمی پیشگیری با آموزش

پاورپوینت درباره سرقت علمی پیشگیری با...

حل مشکل خاموشی و صفحه آبی HTC Desire 626ph کاملا تست شده و تضمینی 100 _ بالینک مستقیم

حل مشکل خاموشی و صفحه آبی HTC...

پاورپوینت شرح وظایف اداره درآمد

پاورپوینت شرح وظایف...

پاورپوینت درآمد عمومی

پاورپوینت درآمد عمومی...

دانلود پاورپوینت تحلیل PEST

دانلود پاورپوینت تحلیل PEST...

پاورپوینت آموزش مقدماتی تجارت الکترونیک

پاورپوینت آموزش مقدماتی تجارت الکترونیک...

فعالیت یک متن کوتاه عربی پیدا کنید که فعل امر داشته باشد.

فعالیت یک متن کوتاه عربی ...

پاورپوینت پاورپوینت حسابداری دارایی های ثابت و نامشهود

پاورپوینت پاورپوینت حسابداری دارایی های...

پاورپوینت درس سوم عربی پایه نهم جِسْرُ الصَّداقَةِ

پاورپوینت درس سوم عربی پایه نهم...

کتاب Kaplans Clinical Hypertension زبان اصلی

کتاب Kaplans Clinical Hypertension زبان اصلی...

دانلودپاورپوینت درس 21 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی

دانلودپاورپوینت درس 21 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی...

پدیده یتیم اینترنتی

پدیده یتیم اینترنتی...

دانلود پاورپوینت طرح توجیهی طراحی نرم افزار و صفحات وب

دانلود پاورپوینت طرح توجیهی طراحی...

پاورپوینت درباره شیمى_سنتیک

پاورپوینت درباره شیمى_سنتیک...

فیلم رنگی از اصفهان در سال ۱۳35 با تصاویری زیبا از زاینده‌رود و سی و سه پل و عبور خودروها از روی آن

فیلم رنگی از اصفهان در سال ۱۳35...

دانلودپاورپوینت درس 20 مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی

دانلودپاورپوینت درس 20 مطالعات اجتماعی پنجم...

پاورپوینت درباره شیمی و تکنولوژی مواد غذایی

پاورپوینت درباره شیمی و...

دانلودپاورپوینت درس 18 مطالعات اجتماعی پنجم ابتداییدریا ، نعمت خداوندی

دانلودپاورپوینت درس 18 مطالعات اجتماعی...

پاورپوینت درباره شناخت الکتریسیته

پاورپوینت درباره شناخت...

پاورپوینت درباره سیستم برق تبرید

پاورپوینت درباره سیستم برق تبرید...

دانلود پاورپوینت ارزیابیمدیریت عملکرد

دانلود پاورپوینت ارزیابیمدیریت عملکرد...

فریم کودکانه لایه باز

فریم کودکانه لایه باز...

دانلود پاورپوینت اثر تامین مالی به روش پرداخت حقوق وخصوصی سازی تامین اجتماعی

دانلود پاورپوینت اثر...

پاورپوینت زیست یازدهم تجربی پاسخ به محیط

پاورپوینت زیست یازدهم تجربی...

فریم کودکانه آواز گنجشکها

فریم کودکانه آواز گنجشکها...

پاورپوینت زیست یازدهم تجربی تنظیم کننده های رشد در گیاهان

پاورپوینت زیست یازدهم تجربی...

پاورپوینت زیست یازدهم تجربی از یاخته تخم تا گیاه

پاورپوینت زیست یازدهم تجربی از یاخته...

فریم کودکانه جنگل شاد

فریم کودکانه جنگل شاد...

تحقیق نمونه هایی از صبر حضرت زینب سلام الله علیها
تحقیق دلیل نامگذاری روز تولد حضرت زینب به روز پرستار
پاسخ کلیه تمرینات درس ششم هدیه های آسمان پایه سوم دبستان
اقدام پژوهی چگونه توانستم به کمک تکنیک های خلاقیت, وضعیت درس ادبیات دانش آموزان پایه هشتم را بهبود بخشم ؟
اقدام پژوهی چگونه کلاس تاریخ را با نشاط و جذاب کردم ؟
پاسخ کلیه تمرینات هدیه های آسمان درس سوم- پایه چهارم
پاورپوینت پراکندگی زیست بوم های جهان
تحقیق در دوران ظهور امام زمان، چه تغییراتی در اخلاق مردم، ارتباط کشورهای مختلف با یکدیگر، پیشرفت های علمی و وضعیت اقتصادی جامعه رخ خواهد داد؟
پاسخ کلیه تمرینات هدیه های آسمان درس اول- پایه چهارم
تحقیق علت تأکید قرآن بر نعمت اهل بیت
پاسخ کلیه تمرینات هدیه های آسمان درس اول- پایه پنجم
پاسخ کلیه تمرینات هدیه های آسمان درس سوم- پایه چهارم
پاسخ کلیه تمرینات هدیه های آسمان درس اول- پایه چهارم
پاسخ کلیه تمارین و فعالیتهای درس سوم علوم ششم دبستان
پاسخ به کار ببندیم فصل اول مطالعات اجتماعی چهارم

کلمات کلیدی :اوروینت یوند جاودان یوند جاودان اوروینت یوند جاودان اوروینت
  • وبلاگ وبلاگ
  • ۰
  • ۰

پاورپوینت آشنایی با هرس

پاورپوینت آشنایی با هرس

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید:18

مقدمه:

هرس و تربیت درخت یکی از نگرانیهای مهم باغداران است و انجام صحیح آن میتواند ضامن موفقیت باغدار گردد اما اگر ناآگاهانه انجام شود ناخودآگاه این شعر به یاد انسان می آید که:

خشت اول چون نهد معمار کج

تا ثریا میرود دیوار کج

و اما...









سایر محصولات :
پاورپوینت آشنایی با هرس

پاورپوینت آشنایی با هرس...

پاورپوینت آشنایی با نظام سلامت

پاورپوینت آشنایی با نظام...

پاورپوینت تئوری بنیادی

پاورپوینت تئوری بنیادی...

پاورپوینت آشنایی با مسابقات روبوکاپ

پاورپوینت آشنایی با مسابقات روبوکاپ...

پاورپوینت تئوری الاستیسیتهTheory of Elasticity

پاورپوینت تئوری الاستیسیتهTheory of Elasticity...

پاورپوینت آشنائی با مبانی و اصول اولیه روش تحقیق

پاورپوینت آشنائی با مبانی و...

پاورپوینت تیره Fabaceae

پاورپوینت تیره Fabaceae...

پاورپوینت توموگرافی کامپیوتری شعاع الکترونی

پاورپوینت توموگرافی کامپیوتری...

پاورپوینت آشنایی با فارکس

پاورپوینت آشنایی با فارکس...

پاورپوینت تولید آهن آشنایی با فولادسازی

پاورپوینت تولید آهن...

پاورپوینت آشنایی با ساختار وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

پاورپوینت آشنایی با ساختار وزارت بهداشت ،...

پاورپوینت توسعهاقتصاداجتماعیفرهنگی

پاورپوینت توسعهاقتصاداجتماعیفرهنگی...

پاورپوینت آشنایی با زبان .NET Visual C

پاورپوینت آشنایی با زبان...

پاورپوینت توسعه مبتنی بر جنبه Aspect_oriented Development

پاورپوینت توسعه مبتنی بر جنبه Aspect_oriented...

پاورپوینت آشنایی با داروی آل تیب

پاورپوینت آشنایی با داروی...

پاورپوینت توزیع و نگهداری داروسیاست ها و روش ها

پاورپوینت توزیع و...

وکتور حاشیه متن و لگو فایل کورل

وکتور حاشیه متن و...

پاورپوینت توزیع میانگین نمونه

پاورپوینت توزیع میانگین نمونه...

پاورپوینت بررسی تخریب گرایی وندالیسم _ 40 اسلاید

پاورپوینت بررسی ...

پاورپوینت استاتیک

پاورپوینت استاتیک...

دانلود طرح درس – کار و فناوری ششم _ نقاشی بارایانهروش کاوشگری علمی9گام گانیه

دانلود طرح درس – کار...

دانلود طرح درس – کار و فناوری ششم _ نقاشی بارایانهروش کاوشگری علمی9گام گانیه

دانلود طرح درس – کار و...

پاورپوینت اسپم تصویر یا Image spam

پاورپوینت اسپم تصویر یا Image spam...

وکتور حاشیه متن فایل کورل

وکتور حاشیه متن فایل کورل...

پاورپوینت استفاده مجدد از پساب

پاورپوینت استفاده مجدد از پساب...

پاورپوینت آزمایشگاه رفرانس بهداشت حرفه ای اصفهان بخش عوامل شیمیایی

پاورپوینت آزمایشگاه رفرانس...

پاورپوینت استفاده از ماشین بردار پشتیبان SVMبرای تشخیص گوینده

پاورپوینت استفاده از ماشین...

بهره گیری از مدل هندسی مناسب در ساختار فرش ماشینی به منظور برآورد وزن نخ های مصرفی در فرش

بهره گیری از مدل هندسی...

پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های درون آزمودنیها

پاورپوینت آزمایش میدانی و طرح های...

پاورپوینت استفاده از گیاهان دارویی در طراحی فضای سبز شهری

پاورپوینت استفاده از گیاهان دارویی...

پاورپوینت توان 10

پاورپوینت توان 10...

پاورپوینت استرس بلایا

پاورپوینت استرس بلایا...

وکتور کادر دایره _ حاشیه متن _لگو _ گل و بوته _کادر _خطوط

وکتور کادر دایره _ حاشیه...

پاورپوینت ارگونومی و ورزش

پاورپوینت ارگونومی و ورزش...

پاورپوینت استراتژیهای قیمت گذاری

پاورپوینت استراتژیهای قیمت گذاری...

پاورپوینت استراتژی کسب و کار

پاورپوینت استراتژی کسب و کار...

پاورپوینت ارگونومی در حمل دستی بار و اختلالات اسکلتی و عضلانی ناشی از کار

پاورپوینت ارگونومی در حمل دستی بار...

بهبود پارامترهای مؤثر در فرآیند کشش عمیق ورق‌های آلومینیومی

بهبود پارامترهای مؤثر در...

پاورپوینت استراتژی تکنولوژی

پاورپوینت استراتژی تکنولوژی...

پاورپوینت ارزیابی و اندازه گیری عاملهای شیمیایی

پاورپوینت ارزیابی و اندازه...

پاورپوینت استخراج فلزات آماده‌سازی بار

پاورپوینت استخراج فلزات آماده‌سازی بار...

پاورپوینت ارزیابی فراگیران با استفاده از ابزار DOPS

پاورپوینت ارزیابی فراگیران با استفاده از ابزار...

پاورپوینت استاندارد حسابداری فعالیتهای ساخت املاک

پاورپوینت استاندارد حسابداری...

پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان

پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان...

پاورپوینت استان ایلام

پاورپوینت استان ایلام...

کارآفرینی کارگاه تولید ظروف یکبار مصرف کاغذی _ 30 برگ ورد

کارآفرینی کارگاه تولید ظروف...

عملکرد اسکنر لیزری و دستگاه اندازه گیری مختصات در مهندسی معکوس قطعات با سطوح آزاد

عملکرد اسکنر لیزری و دستگاه...

وکتور حاشیه کادر و متن و صفحه

وکتور حاشیه کادر و متن و...

اقدام پژوهی در مورد افت تحصیلی
اقدام پژوهی ریاضی پنجم ابتدایی
اقدام پژوهی پایه اول، علاقه مندی دانش آموزان به درس قرآن
دانلود طرح احداث نهالستان
اقدام پژوهی در مورد افت تحصیلی
اقدام پژوهی در مورد ترس و اضطراب
دانلود طرح توجیهی جایگاه سوخت CNG
دانلود طرح احداث نهالستان
دانلود گزارشکار آزمایشگاه عملیات واحد استخراج مایع جامد
پاورپوینت طیف سنجی جرمی
پاورپوینت طیف بیماریها و دامنه عفونت
پاورپوینت طرح کارآفرینی کشت زعفران
پاورپوینت طرح جویشگر، خدمات و محتوای بومی
پاورپوینت طرح جامع امن سازی زیرساختهای حیاتی در مقابل حملات الکترونیکی
پاورپوینت طرح تفصیلی بانکداری مشارکت در سود و زیانPLS
پاورپوینت طرح ایجاد مراکز توسعه کسب و کار کوچک
پاورپوینت طراحی مدل انتقال اطلاعات در شبکه های پزشکی اورژانس
طراحی سیستم های آبیاری قطره ای
پاورپوینت طراحی سوالات مفهومی و استاندارد

کلمات کلیدی :هرس اوروینت آشنایی اوروینت آشنایی هرس اوروینت آشنایی اوروینت
  • وبلاگ وبلاگ